Tvrtka Limited Run objavila je kako napušta Facebook revoltirana činjenicom kako se iza 80 posto posjeta s njihove kampanje na Facebooku nisu nalazili ljudi nego roboti.
Limited Run objavio je na svojoj Facebook stranici koju upravo zatvaraju kako je sve počelo u trenutku kad su uočili kako na svom webu bilježe tek 20 posto od broja posjeta koje im za njihovu oglasnu kampanju naplaćuje Facebook.
Uvjereni u grešku svog programa za analitiku, u Limitedu su poduzeli nekoliko poteza kako bi otkrili grešku, a analitički softver koji su sami izradili otkrio im je kako je do greške došlo jer u 80 posto posjeta s Facebooka Javascript kod posjetitelja nije bio uključen. S obzirom da je inače realan postotak ljudi koji nemaju uključen Javascript oko jedan do dva posto, istraživali su dalje i izradom page loggera otkrili da 80 posto posjeta čine botovi, odnosno roboti - računalni programi koji se samostalno izvršavaju.
Facebook nije odgovorio na njihove primjedbe, a iako nije moguće dokazati čiji su roboti u pitanju - jasno je u koji su zaključak sami povjerovali.
Ljuti zbog svega navedenog, ali i zbog činjenice da je drugom prilikom Facebook za promjenu imena njihove Facebook stranice tražio protuvrijednost 2000 dolara oglašavanja, odlučili su trajno napustiti ovu društvenu mrežu.