Istraživač sigurnosti na Internetu Jim Stickley napravio je u dogovoru s Credit Union of Southern California kopiju tog portala, kako bi vidio kako će reagirati pretraživači - piše AP.
Rezultati su bili poražavajući - zahvaljujući svom znanju o SEO-u, Stickley je uspio svoj portal dovesti na drugo mjesto Yahoo-ovih rezultata, a na Microsoftovoj tražilici Bing čak je pretekao originalni site Credit Uniona. Najmoćnija tražilica Google nije nasjela, te je lažni web u rezultatima pretrage prikazan tek na šestoj stranici - dovoljno daleko da bude daleko od očiju većine.
Google je priznao kako se i njima može dogoditi da se lažni site progura, no Jason Morisson iz Googlea rekao je kako se to događa jako rijetko. U pravilu tada to budu portali koji nude tisuće dolara zarade, a traže novac za započinjanje obavljanja posla koji ne bude vraćen uplatitelju.
Kopija Credit Unionovog portala naravno nije bila zlonamjerna - no mogla je biti. U godinu i po postojanja, 10.568 posjetitelja automatski je preusmjerena na pravi site preko nje, čega vjerojatno nisu bili ni svjesni.
Yahoo nije htio komentirati rezultate pretraživanja, dok su iz Binga rekli kako su opremljeni za rješavanje takvih problema.
Domena lažnog sitea bila je creditunionofsc.org, dok se pravi site nalazi na stranici cusocal.org (rezultat je trenutno isti zbog redirekcije)
Lažni site bio je dizajniran na način kako bi prevario tražilice a ne ljude - imao je niz linkova kako bi se stvorio dojam dubine sitea, no svi su vodili na istu sliku.
Web sigurnosni stručnjak Robert Hansen komentirao je kako uspjeh lažnih stranica ovisi i o snazi prave. Vrlo posjećen site poput onoga centralne banke SAD-a uvijek će nadmašiti kopiju.
Korisnicima se savjetuje da putem stranice whois.com provjere čiji su portali koje koriste.