Lažna nagradna igra na Facebooku od jučer je dobila oko 8000 novih obožavatelja iako su mnogi Internet portali prenijeli našu vijest kako se radi o prijevari.
Izgled stranica na Facebooku nije doživio neke promjene, dok je web stranica united-travel.info na kojoj se vrše prijave i koja nema nikakve veze s istoimenom svjetskom turističkom agencijom doživio neke promjene . Na intervenciju Generalturista kojeg je autor stranice lažno navodio kao suorganizatora sa stranice su povučeni Google oglasi te agencije koji su tamo bili postavljeni bez njihovog znanja, a uklonjena je i rečenica kojom se sudionicima sugerira da kliknu na Google oglase čime su se kršila Googleova pravila o oglašavanju.
Jedina šteta koju organizator (fizička osoba koja djeluje s područja BiH) i dalje čini je prikupljanje osobnih podataka na osnovu nagradne igre čije nagradno putovanje neće biti dodijeljeno njezinim sudionicima.
Više informacija o prijevari možete pronaći u našem ranije članku (vidi vezane vijesti ispod ovog članka).