Croatia osiguranje predstavilo je danas LAQO - proizvod najavljen kao 100 posto digitalno osiguranje.
Trenutno je namijenjen samo korisnicima obveznog i kasko autoosiguranja, koji na vrlo jednostavan način na računalu ili mobitelu mogu kupiti osiguranje, ali i prijaviti štetu za LAQO osiguranike i one kojima su LAQO osiguranici napravili štetu. Misao vodilja bila je omogućiti brzu i jednostavnu aplikaciju, odnosno da se od korisnika - kad god je to moguće - traže samo podaci koje zna napamet. Na navedenoj web i mobilnoj (Android / iOS) aplikaciji radilo se od 1.12.2019. godine do danas, a u tu svrhu je razvijen potpuno novi frontend i backend kako i njihovo povezivanje.
Kako bi privukla nove korisnike, Croatia osiguranje je u početnoj fazi (vjerojatno samo u prvoj godini op.a.) odlučila poklanjati 50-postotni bonus vozačima koji osiguraju vozilo preko LAQO weba i mobilne aplikacije, a uvela je i dodatne popuste za vozače koji prelaze malu kilometražu.
Predsjednik Uprave Croatia osiguranja Davor Tomašković na predstavljanju aplikacije istaknuo je kako je Croatia osiguranje u digitalizaciju poslovanja uložila preko 200 milijuna kuna. Sličan proizvod trenutno ima samo pet ili šest država u Europi.
Osim Tomaškovića, na pressici su sudjelovali i Chief Digital Officer Ana Zovko koja je predstavila tim i iskustva s razvoja aplikacije i poduzetnik Damir Sabol iz Microblinka koji je prokomentirao kako svi žele jasna i jednostavna rješenja, ali je u pravilu potrebno neko vrijeme dok se ona prihvate u društvu.
Croatia osiguranje interno je razvila webshop, sve integracije i backend, a u projektu su sudjelovali još Sapiens, Bruketa&Zinic&Grey i 404 Agency koja je radila portal i mobilnu aplikaciju.