Index je prema ljestvici Googleovog servisa za mjerenje posjećenosti Adplanner prvi hrvatski portal koji je u mjesec dana posjetilo više od milijun posjetitelja iz Hrvatske, a prema istim podacima i jači portal od dosadašnjih lidera tportala i net.hr-a.
Podaci Adplannera donekle se razlikuju od podataka na Gemiusu, koji se u Hrvatskoj još uvijek doživljava kao relevantniji alat za marketinške kampanje na Internetu, a prema kojem je Net.hr prvi, Index.hr drugi, dok Tportal.hr nije uključen u lipanjsko istraživanje.
Zanimljivo je kako su prije nekoliko mjeseci rezultati ova dva servisa bili gotovo identični, dok su u lipanjskom istraživanju razlike između plasmana portala sve veće, i to ne samo u broju posjetitelja nego i u poretku portala.
Prema Adplanneru u Hrvatskoj je u lipnju Internetu pristupano s 2,9 milijuna računala, a najposjećeniji portal bio je Facebook s 1,6 milijuna jedinstvenih posjetitelja, dok je odmah iza njega Index.hr s 1,1 milijun jedinstvenih posjetitelja.. U našoj tablici donosimo popis najposjećenijih portala prema ovom servisu, uz napomenu kako na popisu nema nekih vrlo posjećenih portala poput Youtubea i 24sata.
Rang (Adplanner) | Rang (Gemius) | Portal | Unique visitors |
1. | - | Facebook.com | 1,6M |
2. | 2. | Index.hr | 1,1M |
3. | - | Tportal.hr | 1,0M |
4. | 1. | Net.hr | 910K |
5. | 4. | Forum.hr | 900K |
6. | - | Yahoo.com | 680K |
7. | - | Live.com | 630K |
8. | 7. | Jutarnji.hr | 620K |
9. | 9. | Vecernji.hr | 570K |
10. | 10. | Njuskalo.hr | 570K |
11. | 6. | Bloger.hr | 520K |
12. | - | Microsoft.com | 520K |
13. | 12. | Javno.com | 470K |
14. | 11. | Croportal.net | 420K |
15. | - | Msn.com | 390K |