Splitski YouTuber Adrian Petričević objavio je video u kojem je otkrio koliko zarađuje od oglasa na YouTube platformi.
Petričević trenutno ima 208 tisuća pretplatnika, a poznat je po videima u kojima često krši prometna pravila autom ili na motoru, zbog čega je dobio niz policijskih kazni i često bio kritiziran u medijima što mu je pomoglo da poveća broj pratitelja..
U 19-minutnom videu koji se može vidjeti u dnu članka, otkrio je brojne podatke vezano uz svoju zaradu od oglasa, pokazujući ih unutar YouTube korisničkog sučelja, pa je za pretpostaviti da su točni.
Njegov najuspješniji mjesec do sada bio je rujan ova godine, u kojem je ostvario 3,2 milijuna pregleda svojih videa i 2837 eura bruto prihoda. Prije rujna imao je samo jedan mjesec s prihodima većima od 2000 eura i 10 mjeseci s prihodima većima od 1000 eura, no iz podataka je vidljivo da uz manje oscilacije cijelo vrijeme ima pozitivan trend, pa je lako moguće da će brojke biti i bolje u budućnosti,
Kao temelj svog uspjeha naveo je činjenicu da objavljuje video svaki drugi dan i kako se radi o videima koji traju 20 do 25 minuta, zbog čega imaju više reklama od onih koji traju kraće. U već spomenutom rujnu objavio je 15 videa i dva streama. Naravno, osim od novih, Petričević istovremeno zarađuje i od pregleda postojećih videa na svom kanalu kojih ima više od 300. Od veljače 2020. godine do danas ostvario je 24.136 eura prihoda od oglasa, što je tek dio njegovih YouTube prihoda, s obzirom da dio novca dobiva i od vlastitih sponzora, a dio od webshopa koji je pokrenuo. Top tri videa u zadnjih 20 mjeseci donijelo mu je redom 336, 333 odnosno 267 eura.
Istaknuo je kako je situacija sve bolja jer sve više tvrtki oglašava na YouTubeu zbog čega je prosjek zarade na 1000 pregleda porastao na 0,90 eura. Tvrdi kako je taj iznos u zapadnim državama par puta veći, a u regiji manji.