Povoljno.hr samo je jedna od nedavno otvorenih stranica nastalih po uzoru na američki GroupOn. Što one nude i ima li mjesta za svih?
Hrvatsko tržište grupne kupnje pratili smo od početka, te smo do sada pisali o stranicama Kolektiva.hr, KupiMe.hr, PonudaDana.hr, (upravo ugašeni) SamoDanas.hr, Nepropustilica.com, a ovog tjedna najavili smo i dolazak GrupniPopust.hr-a.
U međuvremenu smo doznali kako je prije 15-ak dana startao Povoljno.hr, te kako su na tržištu prisutni još SviHappy.hr i PlatiManje.com, dok se uskoro očekuje i pokretanje stranice Tidamtidam.hr
S obzirom na veličinu tržišta teško je očekivati da će sve ove stranice uspjeti, a od četiri novonavedene najzanimljivija nam se učinila Povoljno.hr između ostalog i zbog činjenice da je jedan od njezinih suvlasnika Josip Majher (sin vlasnika Cibone Drage Majhera i nećak Josipa Majhera - vlasnika Plavog radija i Javno.hr-a op.a.) što projektu jamči određenu oglašivačku prednost.
Direktora i jednog od osnivača Povoljno.hr-a Marija Zadraveca upitali smo nekoliko pitanja o projektu.
Zadravec: Za sada smo uložili 150.000 kuna Kad ste došli na ideju za pokretanje stranice i kad je ona pokrenuta? Ideja je došla početkom 2010. godine, početak realizacije krajem osmog mjeseca, a start 20.12. Ima li na hrvatskom web prostoru mjesta za toliko konkurenata s područja grupne kupnje? Mislim da ima mjesta za 3-4 stranice, danas se recimo dogodilo da imamo identičnu ponudu s kupime.hr, ako se to bude dešavalo šanse se smanjuju, no postoji varijanta dogovora. Možda bi se moglo održati i 4-5 stranica. Koje su vaše prednosti i koje mjesto na tržištu planirate zauzeti? Nastojimo biti što različitiji, tek smo krenuli, borit ćemo se da budemo među glavnim igračima. Kolika sredstva su uložena u projekt? Ugrubo 150.000 kuna za pokretanje stranice, no to nije dovoljno, ulagat će se i dalje. U vlasničkoj strukturi je i Josip Majher. Hoće li to pomoći u promociji? Već imamo emisiju i reklame na radio Ciboni. Koliko ljudi radi na samoj stranici i imaju li iskustva po pitanju weba i prodaje? Postoje različita iskustva, nismo nezreli. |
Grupna kupnja ili stranica za uljepšavanje?
Pregled današnjih glavnih ponuda stranica za grupnu kupnju pokazuje priličnu nemaštovitost. Iako je u prošlosti bilo originalnih ponuda (vožnje balonom, helikopterom, karte za kino...) trenutni dojam pokazuje priličnu nemaštovitost i postavlja pitanje je li kozmetika doista jedino unosno područje.
Za usporedbu, prva ponuda na koju smo (slučajnom metodom) naletjeli na Grouponu je tečaj i članarina slobodnog penjanja, dok primjerice slovenski BigDeal nudi članarinu za sportski centar. Hoće li bar jedna stranica nakon ovog članka krenuti u sportskome smjeru?
Stranica: | Glavna ponuda: |
Kolektiva.hr | Depilacija voskom cijelih nogu uz gratis depilaciju prepona |
KupiMe.hr |
Tretman u slanoj sobi |
PonudaDana.hr | Peeling tijela, 10 tretmana body wrappinga i 2 masaže leđa |
Nepropustilica.com | Pedikura i manikura |
Povoljno.hr | Terapija solju |
SviHappy.hr | Lifting, tretman lica kisikom i maska |