Hrvatski Internet preplavljen stranicama za grupnu kupnju

Hrvatski Internet preplavljen stranicama za grupnu kupnju

Povoljno.hr samo je jedna od nedavno otvorenih stranica nastalih po uzoru na američki GroupOn. Što one nude i ima li mjesta za svih?

Hrvatsko tržište grupne kupnje pratili smo od početka, te smo do sada pisali o stranicama Kolektiva.hr, KupiMe.hr, PonudaDana.hr, (upravo ugašeni) SamoDanas.hr, Nepropustilica.com, a ovog tjedna najavili smo i dolazak GrupniPopust.hr-a.

U međuvremenu smo doznali kako je prije 15-ak dana startao Povoljno.hr, te kako su na tržištu prisutni još SviHappy.hr i PlatiManje.com, dok se uskoro očekuje i pokretanje stranice Tidamtidam.hr

S obzirom na veličinu tržišta teško je očekivati da će sve ove stranice uspjeti, a od četiri novonavedene najzanimljivija nam se učinila Povoljno.hr između ostalog i zbog činjenice da je jedan od njezinih suvlasnika Josip Majher (sin vlasnika Cibone Drage Majhera i nećak Josipa Majhera - vlasnika Plavog radija i Javno.hr-a op.a.) što projektu jamči određenu oglašivačku prednost.

Direktora i jednog od osnivača Povoljno.hr-a Marija Zadraveca upitali smo nekoliko pitanja o projektu.

Zadravec: Za sada smo uložili 150.000 kuna

Kad ste došli na ideju za pokretanje stranice i kad je ona pokrenuta?
Ideja je došla početkom 2010. godine, početak realizacije krajem osmog mjeseca, a start 20.12.

Ima li na hrvatskom web prostoru mjesta za toliko konkurenata s područja grupne kupnje?
Mislim da ima mjesta za 3-4 stranice, danas se recimo dogodilo da imamo identičnu ponudu s kupime.hr, ako se to bude dešavalo šanse se smanjuju, no postoji varijanta dogovora. Možda bi se moglo održati i 4-5 stranica.

Koje su vaše prednosti i koje mjesto na tržištu planirate zauzeti?

Nastojimo biti što različitiji, tek smo krenuli, borit ćemo se da budemo među glavnim igračima.

Kolika sredstva su uložena u projekt?
Ugrubo 150.000 kuna za pokretanje stranice, no to nije dovoljno, ulagat će se i dalje.

U vlasničkoj strukturi je i Josip Majher. Hoće li to pomoći u promociji?
Već imamo emisiju i reklame na radio Ciboni.

Koliko ljudi radi na samoj stranici i imaju li iskustva po pitanju weba i prodaje?

Postoje različita iskustva, nismo nezreli.

Grupna kupnja ili stranica za uljepšavanje?

Pregled današnjih glavnih ponuda stranica za grupnu kupnju pokazuje priličnu nemaštovitost. Iako je u prošlosti bilo originalnih ponuda (vožnje balonom, helikopterom, karte za kino...) trenutni dojam pokazuje priličnu nemaštovitost i postavlja pitanje je li kozmetika doista jedino unosno područje.

Za usporedbu, prva ponuda na koju smo (slučajnom metodom) naletjeli na Grouponu je tečaj i članarina slobodnog penjanja, dok primjerice slovenski BigDeal nudi članarinu za sportski centar. Hoće li bar jedna stranica nakon ovog članka krenuti u sportskome smjeru?

Stranica: Glavna ponuda:
Kolektiva.hr Depilacija voskom cijelih nogu uz gratis depilaciju prepona
KupiMe.hr
Tretman u slanoj sobi
PonudaDana.hr Peeling tijela, 10 tretmana body wrappinga i 2 masaže leđa
Nepropustilica.com Pedikura i manikura
Povoljno.hr Terapija solju
SviHappy.hr Lifting, tretman lica kisikom i maska

Kolektiva.hr - kad se skupi grupa, tu je veliki popust

Novopokrenuti web portal Kolektiva.hr svakog radnog dana ponudit će određeni proizvod ili uslugu uz mega popust koji će se ostvariti ako se nađe dovoljno zainteresiranih.

Tarikov prijatelj konkurira Kolektivi.hr

Poduzetnik Vanja Sertić pokrenuo je servis KupiMe.hr koji po mnogočemu nalikuje na postojeći kolektiva.hr

U pripremi još jedan web za grupne popuste

Kolektiva i KupiMe uskoro će dobiti konkurenciju u trećem hrvatskom webu za grupne popuste koji će pokrenuti tvrtka Informatika-Medija d.o.o.

Prve ponude stigle na Nepropustilicu

Prve ponude na portalu Nepropustilica.com koji konkurira portalima Kolektiva.hr i Kupime.hr objavljene su danas, tjedan dana nakon što smo najavili start portala.

Kolektiva se proširila na Sloveniju

Kolektiva, web stranica s popustima za masovnu kupnju, proširila se ovih dana i na Sloveniju.

Njemački ulagači investiraju u Kolektivu

Njemački investitori Stefan Glaenzer i Michael Brehm uložili su sredstva u hrvatsku tvrtku Kolektiva Web.

Groupon kupio ruske i japanske konkurente

Web za grupnu kupnju Groupon proširio se na Rusiju i Japan kupnjom svojih tamošnjih klonova.

Kolektiva drži 15 posto internet trgovine u Hrvatskoj

Kolektiva ostvaruje gotovo 15 posto internet trgovine u Hrvatskoj, a u tri države regije zapošljava već 36 ljudi.

Slovenski BigDeal dobio konkurenciju u Kolektivi

Web stranica za grupnu kupnju Kolektiva koju je u Hrvatskoj pokrenuo amerikanac Jeffrey Treichel započela je s radom i u Sloveniji.

Kolektiva i KupiMe dobili konkurenta - PonuduDana

Internet stranice Kolektiva i KupiMe trenutno su vodeće stranice za grupnu kupnju u Hrvatskoj, a nakon neuspješnog pokretanja Nepropustilice, u ovoj branši okušat će se još jedan novi igrač.

GrupniPopust.hr - novi igrač dolazi na tržište

Internet tržište web stranica koje nude grupne popuste sljedećeg tjedna bit će bogatiji za još jednog igrača koji je uvjeren da na tržištu ima mjesta za sve.