Pobjedom Ipsosa na natječaju za mjerenje online posjećenosti u Velikoj Britaniji, hrvatski FistNet dobio je veliki petogodišnji ugovor koji stupa na snagu u siječnju 2021. godine.
DotMetrics je izvorna hrvatska metodologija koju je tvrtka FistNet razvila u suradnji s Ipsos Adriom. Riječ je o rješenju koje prikuplja podatke o posjećenosti internetskih stranica tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet web stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja. Analitički sustav je po mnogo čemu jedistven, istaknuo je direktor FistNeta Tomislav Fistrić, a za britansko tržište planiraju dodatnu nadogradnju tehnologije kako bi omogućavala kvalitetniju i sadržajniju analitiku.
Navedeni posao Ipsos i DotMetrics naslijedit će od američkog Comscorea koji ga je obavljao od 2012. godine.
Britansko online tržište oglašavanja vrijedno 15 milijardi funti najveće je u Europi i prvo tržište u svijetu u kojem će internet oglašavanje premašiti 70 posto iznosa ukupnog oglašavanja. DotMetrics je do sada podatke prikupljao u državama regije, a ovo mu je prvi iskorak na tržišta zapadne Europe.
"Velika Britanija je liga prvaka internetskog oglašavanja. Tržište je to na kojem će uskoro 70 posto ukupnog oglašavanja odlaziti isključivo na internetske kampanje i koje se smatra najrazvijenijim na svijetu. Pobijediti na takvom natječaju stvar je prestiža te odlična referenca za dalje. Već smo krenuli u pregovore za nastup i na drugim europskim tržištima. Želim istaknuti kako Hrvatska ostaje naš HUB te će se
analiza podataka obavljati iz Zagreba – naglasio je Jan Jilek iz DotMetricsa, dodavši kako će im broj zaposlenih samo zbog ovog ugovora rasti više od tri puta, a sličan trend očekuju i u narednim godinama.