Facebook, YouTube i broj 24 , odnosno 24 sata pojmovi su koje su hrvatski građani najviše upisivali u Google u prošloj godini.
To otkriva Google Trends alat, a popis pojmova nije nimalo neobičan, zna li se da dio korisnika zbog jednostavnosti ili neznanja umjesto u proglednik ime domene upisuje u Google. Na petom mjestu po broju pretraga na Googleu u prošloj godini nalazi se njuskalo, slijede pojmovi jutarnji, igre, indeks, a na desetom mjestu nalazi se pojam google.
Osim pregleda pojmova koje su korisnici najviše „guglali“ u pojedinom razdoblju Google Trends daje i pregled najbrže rastućih pretraživanja. Kad je riječ o pretraživanju hrvatskih korisnika pojam koji je zabilježio najveći rast je 9gag i to od čak 1.150 posto, slijedi filmovizija s rastom od 800 posto te friv sa 120 posto rasta, a riječ je o stranici s online igrama. Na četvrtom mjestu je larin izbor, slijede pojmovi dnevnik, hzz, yt, coolinarika, kolektiva i prevoditelj na desetom mjestu. Zanimljivo je da se kod ranijeg pregleda podataka za isto razdoblje na popisu pojmova kojima raste popularnost nalazio i Dalmacija news, koji se trenutno ne prikazuje u rezultatima.
Za zemlje regije nema bitnijih odstupanja ako se promatraju najviše pretraživani pojmovi na Googleu u prošloj godini te prva mjesto pripadaju pretragama za Facebook i YouTube, a od ostalih pojmova korisnici regije u najvećem su broju pretraživali stranice svojih medija, oglasnike, polovne automobile i igre.
Kad je riječ o pojmovima koji su prošle godine zabilježili najveći rast u pretraživanjima u Srbiji treba istaknuti pojmove vezane za kupovinu na internetu, odnosno stranice kupindo i limundo te klađenje, to jest pretrage vezane za stranicu mozzart. U Sloveniji najveći rast bilježe pojmovi vezani za 24 sata, automobile, loto te vrijeme, dok je u Bosni i Hercegovini najveći rast u pretraživanjima zabilježen za informativni portal klix.ba