Hrvatska pošta predstavila je danas svoje nove web stranice pokrenute početkom ovog mjeseca.
Adresa stranica je www.posta.hr, a novost je i pokretanje poslovnog dijela weba na adresi hrvatska.posta.hr na kojima se objavljuju podaci o poslovanju tvrtke.
Kao što je rep.hr već pisao u siječnju, navedeni posao vrijedan 313.800 kuna plus PDV, odnosno 392.250 kuna na natječaju je dobila tvrtka Globaldizajn, koja je bila zadužena za izradu CMS-a, jednogodišnje održavanje i obuku korisnika. U priopćenju Hrvatske pošte navodi se kako je za osnovni dizajn stranice bila zadužena tvrtka Sto2. S obzirom da se natječaj nije smio ustupiti podizvođačima, može se pretpostaviti da je tvrtku Sto2 direktno angažirala Hrvatska pošta.
U priopćenju Hrvatske pošte se navodi kako je posjetiteljima nove web stranice ponuđen jednostavniji i kvalitetniji pristup do već poznatih, ali i do niza novih sadržaja o uslugama i proizvodima Hrvatske pošte. Sve informacije poput cjenika, popisa poštanskih ureda, izračuna cijena usluge hpekspres i sl. na novima internetskim stranicama dostupne su kroz mali broj klikova, a pronalazak traženih informacija dostupan je na nekoliko načina: padajućim izbornikom, tražilicama, poveznicama te direktnim linkovima.
Korisničke stranice osmišljene su prema rezultatima analiziranja potreba i navika korisnika i posjetitelja prijašnjih internetskih stranica, odnosno stranice su koncipirane prema vrstama informacija za koje su korisnici najčešće zainteresirani. Također je proširena i količina sadržaja u odnosu na prijašnje web-stranice, a novosti su i kategorija čestih pitanja koja korisnici postavljaju Kontaktnom centru pošte te odgovori na njih. Novost je i digitalni prikaz pozicije poštanskih ureda.
Internetske stranice posta.hr te hrvatska.posta.hr zadovoljavaju najviše standarde i dostignuća web-struke uz mogućnost korištenja suvremenih aplikacija - ističe se u priopćenju, u kojem se podsjeća i na prisutnost Pošte s društvenim mrežama Facebook, Twitter i Google+.
U posljednjih godinu dana Hrvatska pošta započela je aktivno s integracijom novih tehnologija te su tako pokrenute vrlo popularna iPhone aplikacija Hrvatske pošte, zasebne stranice ekspresne dostave Hrvatske pošte www.hpekspres.hr a svi su poštanski uredi na području cijele Republike Hrvatske dobile i svoj jedinstveni QR-kod. Stalno osluškujući želje i potrebe svojih klijenata te slijedeći trendove na tržištu, Hrvatska pošta neprestano radi na podizanju kvalitete usluga, a pokretanje novih, suvremenih korisničkih te poslovnih (korporativnih) stranica dodatno će poboljšati kvalitetu poštanskog poslovanja i odnosa s korisnikom.