Hoće li redizajn e-Građane učiniti puno ugodnijim za korištenje?

Hoće li redizajn e-Građane učiniti puno ugodnijim za korištenje?

Državni servis e-Građani koji je pokrenut 2014. godine kroz nekoliko dana trebao bi dobiti novi redizajn.

Informacija je to koja je navedena u Prijedlogu Izvješća o radu Radne skupine za provedbu aktivnosti na redizajnu sustava e-Građani predstavljenom danas na sjednici Vlade. Navedeno izvješće otkriva kako je radna skupina identificirala glavne probleme sustava i tako stvorila preduvjete za njegovo poboljšanje. Konkretno, kao glavne probleme naveli su stihijski razvoj sustava i neujednačeno korisničko iskustvo, povećane troškove zbog nepostojanja jedinstvenog sustava. Pripremljene su i smjernice za oblikovanje sustava u kojima je naglašeno kako izmjene moraju biti usmjerene na poboljšanje korisničkog iskustva te kako sučelje mora biti jasno, jednostavno, intuitivno i upotrebljivo neovisno o tome s kojeg uređaja se pristupa.

Financiranje redizajna je pokriveno iz postojećih sporazuma i ugovora s Finom, APIS IT-om i Globaldizajnom, a trošak će iznositi 800.000 kuna. Korisnike nakon izmjena ne čeka samo poboljšani izgled i format portala, nego i razna funkcionalna poboljšanja. Upravljanje ovlaštenjima i zastupanjima neće biti potrebno dokazivati, već će se automatski čitati iz postojećih evidencija. Zahvaljujući proširenju mogućnosti, to znači i da će roditelji ili skrbnici će moći pristupati uslugama za svoje dijete, a vlasnici tvrtke usluzi za njihovu tvrtku ili tvrtke. Osim toga, dizajn e-Građana će biti prilagođen upotrebi na mobitelima, dodat će se navigacijska traka koja će se provlačiti kroz sve stranice.

Čini se da će korištenje konačno biti lakše i slabovidnim osobama, što je problem o kojem je rep.hr nedavno pisao. Nakon redizajna e-Građani će dobiti mogućnost korištenja fonta OmoType za disleksiju te centralno upravljanje kontrastom za slabovidne osobe.

Faza integracije postojećih i novih usluga s redizajniranim portalom trajat će do ljeta.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: