Vip.hr redizajniran je, dobio je i nove rubrike, a povezao se i s društvenim mrežama, no čini se da je odgovor na pitanje iz naslova NE.
Glavni razlog u izostanku napretka je u tome što Vip.hr očito ne misli da mora napredovati. Redakcija Vip.hr-a objavila je danas kako je portal dobio novi redizajn, te kako portal "modernizira svoj uvid u tokove pop kulture, glazbe, filma i inih medija" koje su godinama pratili kao "jedan od najpouzdanijih i najrelevantnijih web siteova u regiji i Lijepoj Našoj".
Kad se pogledaju rezultati Gemiusa, postaje jasnije da portal ima puno neiskorištenog potencijala (Net.hr 1. mjesto, Tportal.hr 2. mjesto, Vip.hr 38. mjesto) koji neće biti ostvaren ovim redizajnom i sadržajnim promjenama.
Iako je Vip.hr uveo mogućnost povezivanja s Facebookom i Twitterom, koliko vidimo on još uvijek nema stranice na tim društvenim mrežama. Iako korisnici žude za informacijama, one se preko partnerskog portala vipnet.hr daju na kapaljku i ljude se usmjerava na telefonsku korisničku službu umjesto na besplatni Internet. Ukoliko ne znate o čemu pričamo, pokušajte na Vipnet.hr-u pronaći kako se prebacuje novac s jednog prepaid računa na drugi.
No, vratimo se na Vip.hr. Novi redizajn uz rezoluciju koju koristimo (1440x900) na naslovnici u cijelosti prikazuje samo tri vijesti (manje nego bilo koji drugi news portal) a redakcijski gledano - sadržaji također nisu dovoljno atraktivni. Veliki video do kojeg se dođe nakon malo skrolanja nema nikakvog naslova, te uopće nije jasno što prikazuje.
Navigacija je također vrlo upitna. Odabere li se iz vrha odlazak na Vip proizvode ili na web shop, povratak na portal moguć je jedino korištenjem tipke back na browseru.
Dakako, na logu portala vidi se da je ovo tek beta verzija, ali nakon viđenog ne vjerujemo da će finalna biti puno bolja.