Internet tržište web stranica koje nude grupne popuste sljedećeg tjedna bit će bogatiji za još jednog igrača koji je uvjeren da na tržištu ima mjesta za sve.
Iza web stranica GrupniPopust.hr stoji obrt Exclusive Media iz Opuzena, koji će novom web trgovinom upravljati iz Zagreba. Iz ranijeg iskustva u drugim web projektima, profesionalno napravljenoj web stranici i činjenica da će projekt voditi Vedrana Pavelić koja između ostalog ima devet godina iskustva u prodaji Magme može se zaključiti kako imaju šanse za uspjeh na tržištu na kojem već ima sličnih siteova.
Podsjetimo se, novi način prodaje na webu pokrenuo je američki GroupOn, a u Hrvatskoj se prvo pojavila Kolektiva, potom KupiMe, a svoje mjesto izborila je i PonudaDana.hr. Osim njih tu su SamoDanas.hr koji ima nešto drugačiji koncept (nije potrebna grupa kupaca) i nešto manji igrač Nepropustilica, a navodno ima još manjih siteova koji su za sada prošli sasvim neprimjećeno.
Više o novom projektu saznali smo od Daniela Pavelića iz Exclusive Medie.
D. Pavelić: Ima mjesta za svih ako su ponude različite Kada bi site trebao biti pokrenut? U ponedjeljak (10.01.2011. op.a.), bude li sve prema planu. Po čemu će se Vaš web razlikovati od postojećih? Idemo više na zabavu i na edukaciju, osluškovat ćemo potrebe kupaca putem društvenih mreža. Članovi našeg kluba imat će dodatne pogodnosti, od evenata do klub bodova pri svakoj kupnji. Pokušat ćemo isplivati jačim ponudama, bit ćemo kroz razne načine drugačiji. Ambiciozni smo, mladi smo. Također, našom ponudom planiramo pokrivati i manje sredine i omogućiti i ljudima u tim sredinama korištenje pogodnosti grupne kupovine. Imamo i regionalnih ambicija. Ima li na tržištu mjesta za više takvih siteova ili netko mora ispasti? Mislimo da ima mjesta za svakoga ako imaju različite ponude. Svi imaju po jednu ponudu, pa ima mjesta za svih ako se osigura razina različitosti. Što se nas tiče, između ostalog imamo i jaku domenu koja nas veže za tu djelatnost, već domenom možemo privući dio zainteresiranih. Također ćemo biti fleksibilniji prema partnerima, nećemo braniti oglašavanje kod drugih i idemo na manje provizije. Koliku konkretno proviziju tražite? Ovisi o nizu faktora - koliko je ponuda zanimljiva, koliko dugo će biti na naslovnici... Konkretno, tražimo proviziju od 15 posto na više. Tko je radio web? Tko stoji iza već pokrenute Facebook stranice? Web smo sami radili, na projektu će raditi osam ljudi i još vanjskih suradnika, Facebook za sad vodimo sami (ima već preko 3000 članova op.a.) najviše zbog povjerenja, nismo još naišli na stručnog menadžera. |