U sklopu trećeg događanja UNWTO & Google Acceleration Programme, koji je bio posvećen Hrvatskoj, Grčkoj, Portugalu i Italiji, Google je predstavio svoju platformu namijenjenu ljudima u turističkom sektoru.
Naziv platforme je Travel Insights with Google, a osmišljena je kako bi igračima iz turističkog sektora u Hrvatskoj i navedenim državama pomogla u shvaćanju trenutnih trendova temeljenih na pretraživanjima vezanim uz putovanja.
„Pandemija je imala negativan utjecaj na turistički sektor bez presedana. Međutim, nazire se svjetlo na kraju tunela. Tehnologija je ključ oporavka turističkog sektora, omogućujući prilagodbu novom putničkom okruženju. Google je predstavljanjem platforme Travel Insights with Google i lokaliziranih alata Destination Insights i Hotel Insights još jednom dokazao predanost oporavku turističkog sektora u Hrvatskoj. Omogućujemo uvide i dostupnost alata vezanih uz putovanja kako bi pružili podršku oporavku dok zemlja ubrzava proces digitalizacije, što će rezultirati boljom pripremom, inovacijama i prilagodbom novom putničkom okruženju”, izjavio je Joško Mrndže, direktor Google za regiju Adriatics.
Preko navedene platforme mogu se vidjeti trendovi u putovanjima, trendovi za hotelijere, podaci za analizu vezani uz putovanja i drugi korisni resursi. U slučaju primjerice trendova u putovanjima, mogu se vidjeti razni podaci poput prikaza popularnosti određenih lokacija. Ako se na primjer gleda interes na temelju pretraživanja smještaja u Hrvatskoj u defaultno postavljenom razdoblju zadnja tri mjeseca, najpopularniji je bio bio Rovinj, a slijede Zagreb, Poreč, Dubrovnik, Split, Zadar, Opatija, Pula, Makarska i Funtana. Na navedenoj stranici moguće je vidjeti i razne druge podatke, poput država iz kojih su ljudi pretraživali podatke o smještaju u tim gradovima. S obzirom na epidemiju, ne čudi kako je najveći interes dolazio iz same Hrvatske, a tek onda iz Austrije, Poljske, Bosne i Hercegovine, SAD-a i drugih država.