Google i Twitter od jučer nude novu usluge koja lokalnim trgovinama, restoranima i sličnim biznisima pomaže u promociji.
Google je izabrao preko 100.000 malih tvrtki u SAD-u na temelju onoga što su Google korisnici upisivali i ponudio im uslugu "Favorite places on Gooogle". Nakon što tvrtke poput trgovina ili restorana na svoj prozor postave dodijeljeni kod, njihovi kupci koji imaju odgovarajući mobitel (iPhone i mobiteli koji se temelje na Androidu) i aplikaciju, mogu učitati preko svojih mobitela i posjetiti stranicu trgovine. Dakako, moguć je i obrnuti proces, pa je na internetu putem ove web stranice moguće pronaći sve preporučene trgovine.
Istovremeno, Twitter se udružio sa Citysearchom i Urbanspoonom - američkim web imenicima restorana i drugih sličnih objekata. Njima će se omogućiti pisanje Tweetova direktno s njihovih Citysearch stranica, kako bi ih se privuklo na korištenje Twittera i komunikaciju s kupcima. Tweetovi će biti vidljivi i na stranicama restorana i drugih malih biznisa, jer će se na Citysearchu integirati i prozor s posljednjim Tweetovima.