Prestanak godišnjih odmora uobičajeno je povećao posjećenost web stranica, pa tako od 100 vodećih njih čak 97 bilježi rast.
Poredak u vrhu uobičajeno je dosadan i prvih deset portala drže isti redoslijed kao i u kolovozu. Iako je rast među vodećih 10 portala varirao od osam do 17 posto, svi su zadržali ista mjesta, s time da je najmanja razlika između 24sata i Jutarnjeg koji prijeti da će izgurati 24sata s petog mjesta već nekoliko mjeseci. Čini se da se besmisleni naslovi koje Jutarnji stavlja u zadnje vrijeme očito isplate jer stavovi čitatelja često nisu isto što i njihov broj koji je oglašivačima (nažalost) najvažniji.
Još jedna borba za mjesto vodi se između portala Igre.hr i Igra.hr koji je naglim skokom (66,94 posto!) došao do 55. mjesta na ljestvici i samo 300 jedinstvenih posjetitelja zaostatka za svojim mlađim konkurentom.
Od portala koji su zabilježili značajniji rast i oborili rekorde posjećenosti izdvojili bismo IdemVan.hr (50.969 UV nakon rasta od 64,87 posto), h-alter.org (30.910 UV nakon rasta od 74,17 posto) i Gadgeterija.net (19.854 UV nakon rasta od 46,01 posto)
Što se portala koji se po prvi put pojavljuju na popisu, rujan bilježi dolazak knjižare Moderna vremena (što iznenađuje, jer Gemius inače ne dopušta komercijalnim siteovima poput npr bankarskih pristup listi, op.a.) i tiskano izdanje istoimenog časopisa Auto-motor-i-sport.com.
Kad je mjerenje posjećenosti u pitanju, vrijedi spomenuti i kako je Gemius prije nekoliko mjeseci dobio konkurenta Snajper.com.hr, koji je nakon početnog uvrštenja 20-ak siteova zapeo i nije doživio dalju popularizaciju, vjerojatno zbog toga jer nudi manje nego Gemius, oslanja se na Google Analytics statistiku koju svi nisu spremni dijeliti i zbog nedovoljnih marketinških akcija kojima bi privukao pozornost na sebe.