Gemius: Igre.hr prema vrhu, 24sata.hr izašao

Gemius: Igre.hr prema vrhu, 24sata.hr izašao

Gemiusovo istraživanje za studeni zabilježilo je rast posjećenosti većine stranica i dolazak nekoliko novih portala.

Ovo je vjerojatno i predzadnje veće istraživanje, s obzirom da će od siječnja dio portala izaći iz istraživanja zbog naplate i tako smanjiti taj popis koji sad broji 278 web stranica.

Jutarnji se popeo na peto mjesto, 24sata na kratko otišao s popisa

Što se poretka vodećih portala na istraživanju tiče, Jutarnji.hr popeo se na visoko peto mjesto prestizanjem Njuškala ali i zahvaljujući činjenici da je 24sata.hr izašao iz istraživanja u studenom. Kako nam je pojasnila direktorica 24sata digitala Sanda Lončar, izlazak u studenom sugerirao im je sam Gemius zbog nesavršenosti algoritma koji bi zabilježio manji broj posjeta u mjesecu u kojem je predstavljena nova (redizajnirana) stranica. 24sata će se na popis vratiti već u prosincu.

Igre.hr nastavljaju uspon ka vrhu, Računalo.com raslo 180 posto


Kad je u pitanju rast posjećenosti, treba istaknuti novi rekord portala Igre.hr (37. mjesto, 132.041 UV iz HR, 42,50 posto rasta), a razgovor s Dariom Markusom suvlasnikom portala može se pročitati niže u ovom članku. Ipak, vrijedi istaknuti da je najposjećeniji site s igricama još uvijek Igre123.net (22. mjesto, 204.492 UV iz HR, 4,17 posto rasta)
Veliki skok na ljestvici zabilježio je i Teen385.com (46. mjesto, 114.438 UV iz HR, 43,21 posto rasta) koji je ostvario svoj novi rekord i tako za malo nadmašio prijašnji rekord iz travnja.
Posao.hr (24. mjesto, 200.858 UV iz HR, 28,01 posto rasta) vjerojatno je ostvario najbolji rezultat u proteklih 14 mjeseci koliko Gemius prikazuje unazad, a dobar rezultat ostvario je i Oglasnik.hr (17. mjesto, 257.245 UV iz HR, 19,07 posto rasta)

Od srednjih i manjih portala, značajan rast ostvarili su EPH-ov Dubrovački.hr (94. mjesto, 55.781 UV iz HR, 57,36 posto), Računalo.com (160. mjesto, 21.473 UV iz HR, 180.07 posto)

Iskrica po prvi put na Gemiusu

Na ljestvicu došlo je nekoliko portala, od čega su po prvi put uključeni: lokalni medij ZadarskiList.hr, tv program tvHr.net, poznati dating site Iskrica.com, portal o prostoru, oblikovanju i drugim stvarima Pogledaj.to, portal o robi široke potrošnje JaTrgovac.com, stranica o prirodi, znanosti i tehnologiji CudaPrirode.com i kulturni klub CahayaBox.net

Dario Markus: Kupili smo Igrice.hr, pokrećemo još četiri projekta

U svibnju (kad su Igre bile na 62. mjestu Gemiusove ljestvice) ste najavili kako će s vremenom doći u top 10 - 15 na Gemiusu, što je nedostižan cilj za mnoge velike portale. Iz novog mjerenja posjećenosti vidi se da su se Igre popele na visoko 37. mjesto. Što je najbitnije za podizanje posjećenosti - dobra domena, suradnja s drugim portalima, nešto treće?
Formula za uspjeh web projekta je mix svega navedenoga. Za specijalizirane web projekte kao sto su web igre, domena igre.hr znači već pola uspjeha. Osim što su igre.hr zbog svoje domene postale krovni hrvatski sajt za web igre, tu su i druge prednosti koja dobra domena donosi, poput toga da će te Google zavoljeti prije nego neku drugu varijantu domene na temu igara. Druga polovica uspjeha je naravno usluga/content koji nudiš i prije svega medijski partneri bez kojih nitko ne bi niti znao da postojiš.
 
Koliko ljudi stoji iza Igre.hr-a? (stoji u smislu koliko radi na projektu)
Aktivno na projektu trenutno radi šestero ljudi, a nekoliko njih radi po potrebi.

Uspijevate li nekako monetizirati tako veliku posjećenost i kakav je općenito poslovni plan za Igre.hr?
Cijeli projekt sastoji se od hrvatskog (igre.hr), slovenskog i svjetskog sajta koji trenutno pokriva dobar dio troskova. Aktivno radimo na prodajnoj strani i rezultati su već počeli dolaziti. Puno očekujemo od 2011. u svim segmentima.
 
Imate li u planu neke druge projekte?
Cilj je u prvoj polovici 2011. lansirati još ukupno četiri web projekta jer koliko god igre.hr bile super posjećene da bi privukao većinu oglašivaća trebaš pokrivati svu demografsku strukturu posjetitelja.
 
Što će se nalaziti na tim stranicama i koliko ljudi će biti potrebno da one funkcioniraju?
Istaknuo bih da smo postali  ponosni vlasnici sajta igrice.hr, druge najbolje domene za gaming područje. Ljudi kada se žele igrati na Googleu upisuju pojmove "igre" ili "igrice", tako da ćemo tu domenu dobro iskoristiti kao podsajt igre.hr-a ali će biti namijenjen drugačijoj populaciji nego što su igre.hr. A ostali web projekti neka budu iznenađenje. Ono što mogu otkriti je da nemaju veze sa gaming područjem. Prvi projekt bi vec trebao ici vani početkom godine.