Njemačka tvrtka Zalando objavila je kako će se od srpnja 2021. godine proširiti i na hrvatsko tržište.
Zalando prodaje odjeću, obuću i modne dodatke u 17 europskih država, a osim u Hrvatsku, planira se proširiti na još sedam država - Estoniju, Latviju, Litvu, Slovačku i Sloveniju u 2021. godini te na Mađarsku i Rumunjsku u 2022. godini.
2020. godine Zalando je povećao svoju aktivnu bazu korisnika za 25 posto, a ona danas iznosi 38,7 milijuna korisnika. Zalando će hrvatskim kupcima ponuditi veliki raspon modnih proizvoda po pristupačnim cijenama, a brendovima mogućnost pristupa spomenutoj bazi korisnika.
Zalando za sada ne planira otvaranje ureda ili skladišta u Hrvatskoj, robu u Hrvatskoj će isporučivati iz svog skladišta u Poljskoj. Domena Zalando.hr već je nabavljena i trenutno preusmjerava na domenu Zalando.com koja još nije otvorena za hrvatske kupce.
Zalando su 2008. godine pokrenuli Rocket internet, Robert Gentz i David Schneider. Od 2014. godine kad je i počela ostvarivati dobit, tvrtka je izllistana na Frankfurtskoj burzi. Dugoročni cilj Zalanda je zauzeti više od 10 posto europskog modnog tržišta, ukupne vrijednosti u iznosu od 450 milijardi eura.
"2020. godina bila je izazovna kao nijedna druga, a naš cilj ostao je isti, biti polazna točka modne industrije. U idućih nekoliko godina, naš fokus će u potpunosti biti na rastu i dugoročnim investicijama", rekao je Robert Gentz, jedan od izvršnih direktora Zalanda.