eKupi postao konkurent Njuškalu

eKupi postao konkurent Njuškalu

Internet trgovina eKupi najavila je širenje svog poslovnog modela, pa će od sada služiti i kao kanal prodaje za fizičke i pravne osobe.

Riječ je o novom konceptu internet trgovine na hrvatskom tržištu koji je trenutno u beti, zahvaljujući kojem će postojeća ponuda biti proširena ponudom novih i rabljenih proizvoda treće strane za koju će postojati jamstvo od sedam dana te mogućnost plaćanja karticama.

Na tiskovnoj konferenciji održanoj u MSAN-u, istaknuto je kako će zahvaljujući novom konceptu i navedeom jamstvu biti zaustavljeni naslovi u novinama poput onih gdje je netko naručio polovni mobitel, a poštom dobio ciglu. Prema novom konceptu, prodavateljima će se naplaćivati provizija od devet do 19 posto, ovisno o vrsti robe koju prodaju, no u taj iznos uračunate su provizije kartičara te primitak cijelog iznosa u kratkom roku i kod plaćanja na rate.
 
Kad je u pitanju organizacija cijelog postupka, zanimljivo je da će trošak dostave biti isti bez obzira od koliko prodavatelja netko nešto naručuje i po kojoj cijeni, što bi dugoročno mogao biti problem, s obzirom da na različite lokacije na kojima će dostavljači trebati pokupiti robu prije isporuke.

Prema riječima potpredsjednice Uprave MSAN grupe Irene Langer Breznik i regionalne voditeljice poslovanja eKupi Anite Lacmanović, eKupi je u 2012. godini ostvario 52 milijuna kuna prihoda, dok u 2013. godini očekuju oko 100 milijuna kuna prihoda. Preko Ekupi je u 2012. godini prodano oko 20.000 vrsta artikala, a po udjelu u prihodu prednjače elektronika i školski i uredski pribor, pri čemu eKupi drži 10 posto ukupne prodaje udžbenika u Hrvatskoj.