Sustav e-Građani bio je nedostupan građanima nekoliko sati tijekom nedjelje.
Jedan od članova IT zajednice skrenuo je pozornost na to poruku pogreške kako se e-Građani nisu mogli otvoriti, jer proxy server nije mogao obraditi zahtjev GET/Korisnicki/Pretinac/ zbog DNS lookup failurea, odnosno neuspjeha u prevođenju tekstualnog naziva adrese u IP adresu za tom01dw.prod.ssc.hr
Navedena adresa je na ssc.hr domeni, nekadašnjoj domeni Sveučilišnog savjetovališnog centra u Rijeci koja je niz godina služila kao redirekcija na domenu ssc.uniri.hr Navedena poruka pobudila je interes u IT zajednici jer nije bilo jasno kakve ona ima veze sa sustavom. Prema službenim informacijama koje je rep.hr dobio iz CARNET-a, deaktivirana je još u prosincu 2017. godine.
Kako bi se doznalo što je točno bio uzrok pada, Rep.hr je poslao upit APIS IT-u, koji je predložio da upit postavimo Središnjem uredu za razvoj digitalnog društva. Središnji ured za razvoj digitalnog društva potom je upitao APIS IT što se dogodilo i proslijedio nam sljedeći odgovor:
"U sklopu redovitog sigurnosnog ažuriranja poslužitelja u servisnom periodu u nedjelju, 11. listopada 2020. došlo je do djelomične nedostupnosti sustava e-Građani. Analiza APIS IT-a pokazala je da je pogreška izazvana restartom dijela poslužitelja prihvatnog sloja (tzv. proxy sloja) po čijem završetku greškom nije preuzeto posljednje aktivno, ažurno stanje. Kako je kroz servisno razdoblje dio poslužitelja funkcionirao ispravno, došlo je do djelomične nedostupnosti sustava koja je otklonjena u 17:30. Ispričavamo se i ovim putem svim korisnicima na poteškoćama koje su imali u pristupu e-Građanima."