S ciljem otvaranja novih kanala komunikacije prema postojećim i potencijalnim CARNetovim korisnicima, CARNet je prošlog tjedna otvorio svoju stranicu na Facebooku.
Kako piše u obavijesti na CARNetovim web stranicama, uz temeljne podatke o CARNetu, servisne informacije i poveznice na CARNetove usluge, na Facebooku će se korisnike redovito izvještavati o novim projektima i uslugama te svim novostima vezanim uz CARNetove aktivnosti.
Posjetitelji CARNetove stranice na Facebooku moći će pročitati ali i komentirati sve novosti te jednostavno pregledavati sadržaj koji će se redovito ažurirati.
Pored službenih stranica CARNeta na Facebooku su otvorene i stranice Portala za škole i CARNetove korisničke konferencije CUC 2010.
Razmjere korištenja Facebooka, a time i važnost sudjelovanja u toj društvenoj mreži, potvrđuje i vijest koju je sredinom ožujka ove godine objavila tvrtka Hitwise. Ona je, naime, istaknula da je društvena mreža Facebook prvi put imala više korisnika u tjedan dana od Googlea te da u Sjedinjenim Državama na Google i Facebook otpada čak 14 posto svih posjeta internetskim stranicama.