Hrvatska lutrija pokrenula je jučer svoje nove web stranice, a iz kratkog posjeta se moglo zaključiti kako je to još jedan projekt u kojem se nije posvetilo dovoljna pozornost testiranju.
Da redizajn stiže bilo je jasno već u ponedjeljak, kad se na web stranicama Hrvatske lutrije pokazala obavijest o "radovima" uz najavu pokretanja nove stranice u srijedu 14 sati. Rep.hr upitao je Hrvatsku lutriju za cijenu izrade novog weba, na što su iz Lutrije odgovorili s molbom za strpljenje, s obzirom da je novi web tek dio veće priče koja je još u tijeku. Lutrija implementira novi sustav za priređivanje igara, što uključuje i oko 1300 novih terminala na prodajnim mjestima te će cjelokupnu priču predstaviti kroz nekoliko dana.
Što se novog dizajna tiče, on je sa sobom donio i obvezu unošenja novih podataka o igraču te identifikaciju na prodajnom mjestu ili putem video poziva. Čini se da je Lutrija u to ušla prilično nepripremljeno te su neki igrači koji su isprobali videopozive dobili obavijest kako će im se agent brzo javiti, što se uopće nije događalo. Iako su navalu stvorili sami načinom na koji su sročili poruku, iz Lutrije su pojasnili kako nema razloga za žurbu, jer se još 90 dana može igrati bez provjere identiteta pa nema razloga za navalu.
Kao što se može vidjeti iz screenshotova u galeriji ispod članka, to je tek dio bugova koji su bili prisutni na novim stranicama lutrije. Uvjeti korištenja na mobilnoj verziji bili su samo djelomično čitljivi, a javljale su se i druge greške i nesavršenosti. Prilikom primjerice unosa podataka s osobne iskaznice, sustav traži i unos imena izdavatelja, pri čemu omogućuje unos samo slova i razmaka iako čak 14 izdavatelja ima crticu u ispravno napisanom imenu (npr. PU Splitsko-dalmatinska op.a.). Jedan od korisnika upozorio nas je i kako je zbog epidemioloških uvjeta dozvoljeno koristiti osobne iskaznice koje su nedavno istekle, dok sustav Hrvatske lutrije prihvaća samo osobne s datumom isteka u budućnosti.
UPDATE: Hrvatska lutrija 4. svibnja odgovorila je na upit rep.hr-a o tome kome je bila povjerena izrada web stranica Lutrije i po kojoj cijeni.
Redizajn weba napravljen je većinom internim resursima, no angažirane su i tvrtke Perpetuum Mobile, Leonardo media i Real grupa. Njihov dio plaćen je 168.944 kune, pri čemu najviše otpada na troškove integracije tehničkog rješenja koje je odradio Perpetuum Mobile. U sklopu godišnjeg ugovora o poslovnoj suradnji na predmetnim poslovima, taj posao plaćen je 123.525 kuna. Ostatak u iznosu 45.419 kuna odradile su agencije Leonardo media i Real grupa koje su temeljem autorskih kreativnih rješenja aktualnih kampanja izradile i prilagodile vizuale.