Korisnici koji koriste blokiranje prikazivanja oglasa dovode u pitanje budućnost portala, poručio je svojim korisnicima portal arstechnica.com
Ovaj IT portal požalio se svojim čitateljima kako se većina prihoda koji ostvaruju temelji na prikazivanju oglasa (na per view bazi), što znači da se taj prihod smanjuje neprikazivanjem tih oglasa. Postotak onih koji koriste razne ad blockere viši je kod IT portala u odnosu na prosječne jer su blokerima skloni napredniji posjetitelji.
Portal je navedeni problem usporedio s restoranom u kojem gosti ne bi plaćali za hranu, te je podsjetio kako gledanje sadržaja stvara troškove ljudi koji te sadržaje objavljuju, troškove bandwidtha i druge.
"Ljudi pričaju o napornim oglasima, ali puno je napornije rezati broj zaposlenih zbog toga što dio čitatelja blokira oglase" tvrdi Ken Fisher koji je na čitatelje odlučio krenuti s direktnim apelom i poručio "ne blokirajte oglase na portalu koji volite".