Blablacar aplikacija za dogovaranje dijeljenja prijevoza uvela je sredinom ovog mjeseca proviziju za dogovaranje prijevoza, što je izazvalo podijeljene reakcije.
Navedeni potez nije iznenađenje, s obzirom da se poslovna logika Blablacara temeljila na uzimanju provizije, no aplikacije je jako dugo bila besplatna s ciljem prikupljanja velike korisničke baze, a hrvatsko tržište dugo je odolijevalo naplati.
Na blablacaru nije navedeno koliko točno iznosi provizija koju oni automatski dodaju na cijenu koju odredi vozač, no prema komentarima na Internetu čini se da ona za vožnju koju košta 20 do 25 eura iznosi četiri do pet eura. Navedene promjene nisu se svidjele svima, pa je jedan developer iz Hrvatske ovih dana napravio alternativu koju je nazvao Yugoauto (Github), no jasno je da bez ulaganja u marketing ona ne može privući dovoljan broj zainteresiranih, a i nudi puno manje od Blablacara. To uključuje i ozbiljne nedostatke poput problema sigurnosti koji Blablacar donekle rješava recenzijama, a sada i mogućnošću potvrđivanja profila osobnom iskaznicom.
No, čini se da se Blablacar unatoč proviziji i nesavršenosti ne mora brinuti za svoju budućnost u Hrvatskoj. Nadživio je razne alternative, a one poput Gorivo.com koje su i dalje dostupne na Internetu nigdje se više ne spominju. Facebook grupe za dijeljenje prijevoza poput ove, nisu dobro moderirane pa imaju dosta spam sadržaja.