BiramKarijeru pokreće poslovnu mrežu Bika.net

BiramKarijeru pokreće poslovnu mrežu Bika.net

Nova hrvatska poslovna mreža Bika.net slična je LinkedINu - nudit će poslovne veze, relevantne informacije i priliku za promociju, a iza nje stoji Večernjakova tvrtka BiramKarijeru.

Prema napisu na samoj Bika.net mreži, aktivna je tek tri dana i nalazi se u beta verziji, no ono što se na siteu može vidjeti ukazuju na profesionalost projekta i uporabljivost.

Iako je job portal BiramKarijeru.hr prošao iznimno neuspješno na tržištu, uspješnost oglasnika Njuskalo.hr iza kojeg stoji Styria pokazuje na potencijal pokretača kojem promocija ne bi trebala biti problem s obzirom na snažnu mrežu medija iza projekta. U prilog projektu ide činjenica kako LinkedIN u Hrvatskoj nije previše zaživio (dosta ljudi ima profile, ali aktivno ne koriste mrežu), a pogotovo nije zaživila njegova strana vezana uz zapošljavanje, zbog čega Bika.net ima znatno veće šanse od drugih projekata koji predstavljaju lokalnu verziju neke društvene mreže.

Dakako, sve će ovisiti o interesu korisnika koji su prema prvim reakcijama različito reagirali na novu društvenu mrežu.

Tijani Tikvicki koja vodi projekt postavili smo nekoliko pitanja vezano uz novu društvenu mrežu, te njezine odgovor objavljujemo u produžetku članka, a isto ćemo napraviti i s odgovorima tvrtke Trikoder koja je radila ovaj web čim ih dobijemo.

Tijana Tikvicki: Cilj Bike je kvalitetan Business Networking

Kada Bika.net službeno starta s radom?
Bika.net je upravo lansirana i još će se neko vrijeme nalaziti u beta fazi. Osluškivanjem komentara korisnika u narednom periodu želimo još više upoznati njihove potrebe i Bika.net učiniti dominantnom regionalnom poslovnom mrežom.

Tko stoji iza projekta?
Iza projekta stoji Njuskalo.hr koji je dio koncerna Styria Media Group AG koja je u Hrvatskoj prisutna kroz brendove Večernji list, 24sata, Poslovni dnevnik, te portale www.24sata.hr, www.vecernji.hr, www.poslovni.hr, www.zdravakrava.hr, www.pametnakuna.hr, www.biramkarijeru.hr .

Što želite postići novom društvenom mrežom?
Dugoročni cilj projekta je stvoriti najveću regionalnu poslovnu mrežu unutar koje ćemo omogućiti svakom pojedincu i svakoj tvrtki da izgradi svoju mrežu, te se na najbolji način prezentira na tržištu. Želimo da svaki član Bika.net mreže uključivanjem i aktivnim sudjelovanjem ostvatri priliku za više. Više čega? Više mogućnosti, poslovnih poznanstava, kontakata, ideja... više onoga što želi za sebe u poslovnom svijetu.

Po čemu se ona razlikuje od LinkedIn-a, a po čemu je slična? Nudi li Bika.net neke novitete (u odnosu na LinkedIN i u odnosu na hrvatske job portale)?
Bika.net je regionalna poslovna mreža čija je je vrijednost upravo u lokalnoj relevantnost koju internacionalne mreže nemaju. Želimo korisnicima omogućiti platformu na kojoj će se moći kvalitetno prezentirati okruženju u kojem dominantno posluju, te dijeliti postignuća, razmjenjivati znanja i izazove sa kojima se susreću.. Korisnost internacionalnih poslovnih mreža je , neosporno, velika, ali su, kontakti i poznanstva iz neposrednog poslovnog okruženja još vrednija i vrlo konkretno iskoristiva.

Hoće li i na koji način profili fizičkih osoba - korisnika na Bika.net biti međusobno povezani?
Korisnici se mogu međusobno povezivati. Svaki Bika.net korisnik može kreirati vlastitu poslovnu mrežu prema svojim afinitetima i potrebama. Vrlo brzo ćemo predstaviti i funkcije koje će omogućiti povezivanje i širenje vlastite poslovne mreže na temelju radnog iskustva, formalnog i dodatnog obrazovanja, te interesa.

Hoće li se neke od usluga (profili tvrtki, oglasi za posao) naplaćivati?
Sada smo fokusirani na razvoj portala i prepoznavanje potreba naših korisnika. Prije svega želimo postati korisna platforma i vjerujemo da je korisnost moguće monetizirati.

Hoće li tvrtke moći pregledavati profile korisnika po nekim kriterijima?
Bika.net će poslovnim korisnicima omogućiti napredno pretraživanje korisničkih profila, jasno onih korisnika koji to dopuste, kako bi što jednostavnije pronašle kompetentne suradnike, partnere i nove zaposlenike. Poslovnim korisnicima je također omogućeno i praćenje korisnika Bika.net portala, kreiranje liste talenata koja će im omogućiti jedostavan doseg do pravih kontakata u pravo vrijeme.

Koliko mislite uložiti u njezinu promociju i putem kojih kanala?
Izvrsno iskustvo koje imamo sa snažnim rastom i uspjehom Njuskalo.hr je jedinstveno u širem okruženju i dio je sigurno primjenjiv i na Bika.net. Svakako ćemo koristiti snažnu medijsku podršku Styia brandova u Hrvatskoj kao i svih ostalih kanala koje smatramo primjerenim za postizanje ambicioznog cilja kojeg smo si zadali.

Koliko je uloženo u izradu portala?
Investicija je vrlo velika. Priprema projekta i platforme je trajala nešto manje od godinu dana i na njoj su radili timovi stručnjaka iz nekoliko područja. Sama tehnička realizacija platforme povjerena je Trikoderu, parteru s kojim imamo izvrsnu suradnju na dosadašnjim projektima.

Predstavlja li Bika.net na neki način zamjenu za BiramKarijeru.hr?
Bika.net je projekt koji za osnovni cilj ima omogućiti kvalitetan bussiness networking. Biramkarijeru.hr je samostalan portal namjenjen aktivnim tražiteljima posla.