Ako Tweet ne izazove reakciju u prvih sat vremena, malo je vjerojatno da će biti primjećen, zaključak je američke analitičke tvrtke Sysomos.
Njihovo istraživanje obuhvatilo je čak 1,2 milijarde Tweetova objavljenih u posljednja dva mjeseca iz čega se vidjelo kako 71 posto Tweetova ne izazove reakciju (tj. retvitanje ili odgovor), šest posto izazove retvitanje, a 23 posto potaknu odgovor.
Iako se u medijima koji su prenijeli istraživanje ovi brojevi tumače kao skromni, iskustvo rep.hr-a je suprotno. Po našoj procjeni dio korisnika proizvodi veliki broj Tweetova, pa nije čudno da se svaki ne komentira, a s obzirom da često u Tweetove stavljamo linkove, znamo da dio ljudi uoči Tweet i bez retvitanja i odgovaranja na njega tako da on i tada izazove neku reakciju (odlazak na link je puno mjerljiviji od samog čitanja poruke, pa je to dobar primjer kako tweetovi koji nisu retvitani ili odgovoreni nisu "propali" već su isto uočeni).
Ono s čime se slažemo je da stari tweetovi nemaju puno šanse. Prema istraživanju - 92 posto reakcija (odgovora / retvitanja) na neki Tweet dolazi u prvih sat vremena.
Više informacija o istraživanju i njegovim rezultatima moguće je pronaći ovdje.