Portal dnevnog lista 24sata po prvi put u povijesti popeo se na drugo mjesto Gemiusove liste posjećenosti preskočivši Index.hr i Tportal.hr
Na čelu ljestvice je kao i inače Net.hr sa 853.316 jedinstvenih posjetitelja u srpnju, dok 24sata.hr ima njih 812.409. Peto mjesto na ljestvici drži Jutarnji.hr, a slijede Njuškalo.hr, Forum.hr, Dnevnik.hr, Večernji.hr i Coolinarika.com, a ulasku u top 10 nada se i Show.hr koji je zahvaljujući suradnji s Indexom izbio na 11. mjesto - najboljoj poziciji do sada.
Na pitanje rep.hr-a o tome kako je 24sata došao do svog najboljeg mjesta na ljestvici, voditeljica marketinga digitalnih izdanja Matejka Paladin rekla je sljedeće: "Ljeto je vrijeme kada na news sceni nema mnogo aktualnosti pa smo svojim čitatljima odlučili ponuditi dodatan sadržaj i druge zanimljivosti poput darivanja, UGC akcija i iznenađenja. Imali smo dobar sadržaj, osmislili smo ga, strukturirali u tzv. ljetnu shemu 24sata.hr i pobrinuli se da ljudi saznaju za njega - kroz naše interne kanale i Facebook stranicu. Nikako ne mogu reći da je neka pojedina akcija donijela rast posjećenosti jer je to nemoguće na portalu masovnog dosega poput 24sata. Radi se o skupu manjih aktivnosti, velikom volumenu zanimljivosti i novih sadržaja i targetiranoj komunikaciji. Ono što je također vrlo bitno je i da smo sav ljetni sadržaj učinili dostupnim i na našim mobilnim platformama pa one nisu više služile samo za pregledavanje aktualnosti već i za zabavu, čitanje savjeta i praćenje naših posebnih akcija - a porast posjećenosti sa mobilnih uređaja je zaista značajan."
Najveći rast u mjesecu u kojem mnogi bilježe pad ostvarili su Sensaklub.hr - web izdanje magazina Sensa (82,15 posto rasta na 73.943 jedinstvena posjetitelja) i News-bar.hr (78,63 posto rasta na 29.634 jedinstvena posjetitelja)
Što se novouključenih web stranica tiče, na Gemius su se po prvi put uključili zagrebački news portal Zagrebancija.com i Domosfera.hr - oglasnik za nekretnine u vlasništvu Zagrebačke banke koji svoj rast vjerojatno duguje ulaganju u Internet oglašavanje. Zagrebancija je u srpnju zabilježila 35.251 jedinstvenih posjetitelja, a Domosfera 27.429
Vezano uz rezultate Gemiusa Rep.hr primio je i priopćenje Nove tv u kojem se ističe kako je Zadovoljna najčitaniji ženski portal. Zadovoljna je u srpnju ostvarila povećanje dosega na tržištu za 5,57 posto u odnosu na mjesec lipanj te bilježi 165.071 jedinstvenih korisnika. ''Ovaj rezultat možemo zahvaliti timskom radu te odličnoj energiji koju njegujemo u redakciji i iskrenosti kojom se obraćamo ženskoj populaciji, koja je to i prepoznala. I u budućem radu donosit ćemo još dobrih priča i rado čitanih ženskih tema o brizi za zdravlje, ljepotu, domu, obitelji, gastronomiji.'' – izjavila je urednica Zadovoljne Ana Kolak Čada
Aktualni rezultati Gemiusa mogu se vidjeti ovdje.