Pogreška s cijenama na internet trgovini 6pm.com koštala je taj web 1,6 milijuna dolara, no zauzvrat su vjerojatno dobili zahvalne kupce.
Kako piše blog tvrtke Zappos.com koja posjeduje spomenutu web trgovinu, zbog računalne pogreške sva roba na portalu prodavala se dok pogreška nije primjećena po 49,95 dolara umjesto po pravim cijenama, što je u šest sati trgovanja stvorilo gubitke od čak 1,6 milijuna dolara.
S obzirom na veliku posjećenost ove web trgovine (oko 100.000 jedinstvenih posjetitelja dnevno prema Google Adplanner podacima) vjerujemo kako navedeni trošak ne predstavlja veći problem za portal, dok će im cijeli događaj slučajno ili ne donijeti i pozitivan publicitet.
Slična pogreška dogodila se u prosincu 1999. godine kad se u Gornjem Stupniku pored Zagreba otvarao trgovački centar Mercatone, u kojem je nekoliko proizvoda zbog pogrešnih deklaracija prodano po cijeni od samo jedne kune.
Ne znamo koliko je pogreška u 6pm.comu slučajna, no čini nam se kako bi web trgovine koje bi povremeno prodavale manju količinu robe uz smiješno male cijene lako mogle osigurati solidnu posjećenost koja bi popravila i prodajne rezultate ostale robe.