Unatoč Facebookovom guranju oglašavanja u mobile aplikacije, Twitter je na prvom mjestu u SAD-u po prihodu od oglasa na mobilnim uređajima.
Kako prenosi PC Mag, po novom izvještaju eMarketera, Twitter je ove godine samo od oglasa s mobilnih uređaja uprihodovao 129,7 milijuna dolara, dok je Facebook u istom periodu ostvario 72,2 milijuna prihoda.
Unatoč tolikim brojkama kompanije nisu na vrhu ljestvice prihoda na mobilnom oglašavanju, te prvo mjesto uvjerljivo drži Google s 1,42 milijardi dolara, a prati ga Pandora s 226,4 milijuna. Čak i Apple ima veći prihod od mobilnog oglašavanja od Facebooka sa 75,1 milijun dolara.
U eMarketeru predviđaju rast mobilnog oglašavanja te očekuju kako će cjelokupna prihod ove godine iznositi 2,61 milijardu dolara.
Twitter je u lipnju, samo četiri mjeseca nakon uvođenja oglasa u mobilne aplikacije, objavio kako im je prihod od reklama na mobilnim uređajima pretekla prihod od oglašavanja s Internet stranice.
No, nije sve tako crno za Facebook, eMarketer predviđa kako će Facebookov prihod od mobilnog oglašavanja sljedeće godine doseći 385 milijuna, a u 2014. godini 629,4 milijuna, dok očekuju kako će Twitter u istoj godini ostvariti samo 444,1 milijun.