GroupOn iz Chicaga, najjača tvrtka za grupnu kupovinu, prikupila je 700 milijuna dolara u inicijalnoj ponudi dionica, nakon koje tržišna kapitalizacija te tvrtke iznosi 12,7 milijardi dolara.
Kako piše BusinessWeek, 700 milijuna je 30 posto više nego što je traženo za 35 milijuna dionica i predstavlja najveći IPO neke američke Internet kompanije nakon Googlea.
Uspjeh je postignut unatoč neprofitabilnosti i nekim internim greškama zbog kojih su neki investitori bili skeptični. Iako je tvrtka u prospektu objavila kako neće trebati koristiti novac iz IPO-a barem godinu dana i nema hitnih potreba za gotovinom, krajem rujna trgovcima je dugovala dvostruko više nego je posjedovala u gotovini zbog visokih troškova marketinga. Razlozi zbog kojih se vjeruje kako GroupOn nije bio dobra prilika za ulaganje može se vidjeti i u video isječku ReutersVidea.
GroupOn je i pod pritiskom konkurencije poput Amazona, Googlea i LivingSociala koji daju sve bolje uvjete trgovcima, zbog čega i sam mora nuditi bolje uvjete što uzrokuje pad marže.
Dionice će kotirati na Nasdaqu uz kraticu GRPN.
U Hrvatskoj trenutno 46 webova za grupnu kupovinu
Boom grupne kupovine, koje mnogi nazivaju i balonom, ciljajući na to kako u nekom trenutku mora doći do pucanja i ispuhavanja, nije prisutan samo u SAD-u. Prema podacima koje je objavio portal DajPopust.com, u Hrvatskoj trenutno ima 46 aktivnih web stranica namijenjenih grupnoj kupovini. U ranijoj anketi rep.hr-a objavljenoj prije nepunih godinu dana većina ispitanika očekivala je kako će do danas doći do smanjenja broja webova za grupnu kupovinu u Hrvatskoj, a njih 30 posto da će ona nadmašiti broj 20, a približavanje broju 50 vjerojatno nije očekivao gotovo nitko.