Piano Media, europski sustav za naplatu korištenja digitalnog sadržaja preuzeo je od austrijske softverske kompanije Novosense tehnologiju koja omogućava identifikaciju korisnika u realnom vremenu bez korištenja tzv. cookija.
Nova tehnologija nazvana “Piano Solo” pomoći će individualnim medijima da brzo unovče svoj online sadržaj, koristeći postojeći Pianov know–how pristup te smanjujući rizike i troškove koji se javljaju s pokretanjem naplate sadržaja.
"Znali smo je Novosense proveo pet godina usavršavajući svoju tehnologiju, a prilika da je inkorporiramo u Pianov sustav bila je idealna da stvorimo novi proizvod", rekao je Tomáš Bella, director Piano Medie.
Tehnologija Novosensea bilježi aktivnost na web stranicama medija u realnom vremenu što omogućava detaljniju analizu njihovih korisnika. "S podrobnijom analizom moći ćemo preciznije odlučiti koji je najbolji način naplate sadržaja", rekao je Bella.
Prema najavama, Piano Solo će biti dovršen i ponuđen pojedinačnim medijima do kraja ove godine. Uz novu mogućnost naplate sadržaja, tvrtka Piano Media planira brže širenje na novim tržištima.
Inače, tvrtka Piano Media je do sada prisutna u Slovačkoj, Sloveniji i Poljskoj.