Rezerviranje kupovine putem sms-a novi je način pristupa grupnoj kupovini koji je pokrenula 26. web stranica te vrste u Hrvatskoj.
Nakon nedavnog poslovnog modela koji je uključivao samo plaćanje rezervacije putem Interneta, nova web stranica hr.esemesom.net ide korak dalje i traži samo plaćanje sms-om u svrhu rezervacije, dok se cijena umanjena za popust plaća naknadno kod poslovnog partnera koji prodaje navedenu uslugu odnosno proizvod.
O novom modelu razgovarali smo s Filipom Ćurićem koji je novu stranicu pokrenuo u suradnji s Mariom Perišom.
Ovakvim modelom mogu se targetirati i kafići
Filip Ćurić, esemesom.net
Ima li mjesta za ovakve stranice na tržištu s obzirom da postoji već oko 25 stranica namijenjenih grupnoj kupovini?
Uvjeren sam da ima, jer postoji razlika u odnosu na druge takve stranice, nema potrebe za kreditnim karticama, ne postoje druge vrste provizije pa je krajnjem korisniku i oglašivaču znatno jeftinije i povoljnije.
Također, targetiramo daleko veći broj ljudi, nema straha od rezervacije sms-om, a ni klijenti nemaju trošak u startu.
Ima i drugih mogućnosti - na primjer mogu se targetirati kafići, koji do sada nisu mogli surađivati s ovakvom vrstom web stranica jer su previše gubili na proviziji, a i drugi klijenti koji se do sada nisu mogli ovako oglašavati.
Varira li cijena sms-a od proizvoda do proizvoda i koliko ide Vama a koliko posredniku između Vas i operatera?
CIjena sms-a za korisnika varira od dvije do 10 kuna, a koliko od toga ide nama ne mogu otkriti zbog ugovora koji smo potpisali.
Je li ideja ovakvog načina plaćanja grupne kupovine sms-om Vaša ili ste kopirali neki postojeći strani web?
Ideja je moja, imao sam to u planu i ranije, ali financijski nisam bio spreman. Osim u Hrvatskoj, isti web planiramo pokrenuti u Srbiji i BiH u kojoj postoji veliki problem s kartičnom naplatom, pa bi ovakav model tamo trebao ostvariti dobar uspjeh.
Pretpostavka za Vaš uspjeh je prethodan uspjeh sitea, no danas siteova te vrste ima jako puno. Kakav marketing planirate koristiti kako biste se istaknuli?
Televizija, radio, Internet portali, Google, Facebook i Twitter.