Podaci o raspodjeli prihoda između Googlea i korisnika AdSensea više nisu tajna.
Kako je objavljeno na Googleovom blogu, Google zadržava 32 posto novca iz programa AdSensea for content i 49 posto novca od AdSensea for search, dok ostatak novca isplaćuje web stranicama preko kojih plasira oglase.
Adsense for content predstavlja objavu Googleovih oglasa u obliku sadržaja na web stranicama, a AdSense for search korištenje Google tražilice kao dodatka na web stranicama na kojima se oglasi pojavljuju pored rezultata pretrage.
Omjer prihoda koji Google zadržava je isti od početka rada AdSensea for content 2003. godine odnosno AdSensea for search 2005. godine.
Objavljeni podaci ne obuhvaćaju omjere za AdSense za mobilne aplikacije, AdSense for feeds i AdSense for games, kao ni one za velike portale s kojima Google ima posebne dogovore.
Kao razlog objave ovih do sada skrivenih podataka Google navodi želju za dodatnom transparentošću, a također napominje kako postoje konkurenti koji nude bolje omjere, ali vjerojatno ne i bolju ukupnu zaradu.