Kinesko online tržište se razbuktava, američki lanci hvataju pozicije

Kinesko online tržište se razbuktava, američki lanci hvataju pozicije

Veliko kinesko online tržište privuklo je američki lanac maloprodaje Wal-Mart i odjevni lanac Gap, koji uskoro u toj državi otvaraju web trgovine.

Kako piše FT, Gapov japanski konkurent Uniqio na kineskom je tržištu prisutan još od prošle godine, Adidas je otvorio web trgovinu u kolovozu, a sljedeće godine na kinesko online tržište dolazi i američki prodavač torbica Coach.

Online prodaja u Kini u ovoj godini porasla je u odnosu na prošlu godinu za 117 posto tj. na 39 milijardi dolara, prema podacima pekinške tvrtke iResearch (link istraživanja pokazuje druge postotke nego sami članak u Financial Timesu, op.a.)

U Walmartu očekuju kako će Kina u sljedećih pet godina postati drugo po veličini online tržište, te će prestići Japan i Veliku Britaniju. Po njihovoj procjeni SAD će za pet godina imati 490 milijardi dolara prometa online, a Kina 230 milijardi.

Po podacima kineskog državnog Internet informacijskog centra svaki četvrti od 400 milijuna trenutno aktivnih Internet korisnika u Kini kupuje online.

Veliki broj lanaca se odlučuje na prodaju preko online shopping centra Taobao, koji će uskoro dobiti konkurenta kojeg će pokrenuti kineska tražilica Baidu i japanski Rakuten.