T-Hrvatski Telekom zabilježio je pad prihoda od 3,2 posto u prvih devet mjeseci, odnosno 1,7 posto u trećem kvartalu ove godine.
Pad prihoda bio bi i veći da nije bilo akvizicije Combisa, a na smanjenje pada utjecao je i snažan rast internetskih usluga i IPTV-a.
T-mobile s druge strane bilježi pad prihoda za 8,9 posto i smanjenje broja korisnika za 3,8 posto.
Predsjednik Uprave Ivica Mudrinić glavne razloge pada vidi u recesiji.
Glavna obilježja Grupe su
- smanjenje prihoda za 3,2 posto na 6,32 milijarde kuna (doprinos Combisa je 110 milijuna kuna)
- uspješna kontrola troškova poslovanja koja je ublažila eroziju marže
- smanjenje EBITDA-e za 6,4 posto na 2,85 milijardi kuna uz maržu od 45,2 posto
- smenjenje neto dobiti za 15 posto na 1,48 milijardi kuna
- povećanje novčanog tijeka za 34 posto na 2,22 milijarde kuna
- pokretanje prepaid brenda bonbon 1. listopada
- dolazak iPhonea 4 i Dell Streak tableta u ponudu u rujnu 2010.
Kompletni rezultati u PDF-u mogu se pronaći ovdje.