Online kupovinu u Hrvatskoj obavlja 20 posto Internet korisnika, dok je lani taj broj iznosio 11 posto - objavio je Gfk.
Gledaju li se ostali Internet korisnici može se vidjeti da kod većine još uvijek postoji veliki otpor (54 posto), 34 posto vjerojatno uskoro neće uskoro ostvariti prvu kupnju, no tu je i 12 posto onih koji vjerojatno hoće i jedan posto onih koji sigurno hoće, pa se može zaključiti da će se trend rasta nastaviti.
S obzirom da prema podacima iz siječnja u Hrvatskoj ima oko dva milijuna korisnika, lako se može izračunati kako tržište čini oko 400.000 kupaca i 208.000 potencijalnih kupaca, no nije poznato koliko prosječni kupac ostvaruje transakcija godišnje.
Najviše je aktivnih surfera-kupaca u Zagrebu - u kojem kupuje 27 posto Internet korisnika, a slijede Istra i Primorje (23 posto) i Sjeverna Hrvatska (21 posto). U Dalmaciji, Lici i Slavoniji kupuje tek oko 13 posto korisnika.
Muškarci kupuju češće nego žene (22 : 17 posto), a najbrojnija skupina ima između 25 i 34 godina. Istraživanje je provedeno na tisuću građana u srpnju ove godine.