Prihod Googlea od display addsa porast će u 2010. godini za 40 posto na jednu milijardu dolara, predviđaju analitičari a piše businessweek.com
U skladu je to s najavom predsjednika uprave te tvrtke Erica Schmidta koji je navedene podatke najavio još u srpnju prošle godine. Navedeni iznos predstavlja četiri posto ukupnih Googleovih prihoda.
Google u display advertisingu (koji obuhvaća bannere i video oglase) dosta zaostaje za Yahoo-om, a pokušava ga stići akvizicijama kao što su bile kupnja YouTubea u 2005. i DoubleClicka u 2007. godini. Prihod od display addsa na YouTubeu trebao bi u 2010. godini iznositi 700 milijuna dolara.
Google je u prosincu pokrenuo Campaign insights, alat za mjerenje učinkovitosti Google oglasa, koji primjerice broji broj posjetitelja koji su vidjeli oglas određene tvrtke na stotinama stranica Googleovih partnera, te prikazuje koliko je kampanja djelovala na pretraživanje tvrtke/proizvoda na Googleu te na porast posjećenosti stranica koje se oglašavaju Usluga je besplatna iznad određenog iznosa.
Googleov posao sa standardnim i video bannerima po svemu sudeći će nastaviti rast i nakon ove godine, a po nekima bi mogao i postati vodeći u ovoj industriji.