Mastercard je danas objavio kako će Amazon korisnicima u 12 zemalja diljem Sjeverne i Latinske Amerike, Bliskog istoka i Europe omogućiti tokenizaciju i digitalizaciju fizičkih kartica, čime se sprječava izlaganje korisničkih podataka i osigurava dodatna sigurnost transakcije.
To u kontekstu prijenosa podataka znači da će podaci o plaćanju biti jedinstveni za svaku pojedinačnu transakciju i da ih može koristiti samo trgovac koji je to zatražio. U slučaju hakerskih napada na trgovca, to znači da će ukradeni podaci biti neiskoristivi.
Amazon će početi koristiti Mastercardovu platformu tokenizacije kroz 2020. godinu. Dodatna prednost koju će Amazon i drugi trgovci imati od Mastercardove platforme tokenizacije je u činjenici da će kartice koje korisnici pohranjuju u sustav uvijek biti ažurirane. Za razliku od fizičkih kartica, tokeni ne istječu – jednom kada se korisnički podaci unesu, oni će se automatski ažurirati u situaciji kad primjerice korisnik dobije novu fizičku karticu od svoje banke.
U slučaju tokenizacije, korisničko iskustvo uključuje i stvaranje vizualnih znakova, tj. prikaz poznate kartice koja ulijeva povjerenje u željeni način plaćanja. Prema istraživanju kompanije Mastercard, 80 posto korisnika kartica vjerojatno će obaviti kupnju nakon što se pokaže slika njihove odabrane kreditne kartice.
U 2020. godini potrošači diljem svijeta ubrzano prelaze na digitalna plaćanja. Ta promjena u navikama potrošača navodi trgovce da iskustvo kupnje učine što jednostavnijim i praktičnijim. Mastercard Digital Enablement Service (MDES) platforma uklanjaja potencijalne poteškoće prilikom upravljanja s podacima s kartice i smanjuje stopu napuštanje kupnje.