WS8: Poznati predavači, borba konkurenata i poneki skandal

WS8: Poznati predavači, borba konkurenata i poneki skandal

Web Strategija 8 na temu online prodaje okupila je niz dobro poznatih predavača u IT krugovima, sukobila Kolektivu i KupiMe i dodijelila većinu svojih nagrada predsjedniku programskog odbora prošle konferencije.

Dio predavača smo propustili među kojima nažalost i atraktivan nastup suosnivača tražilice GoHome Hrvoja Bujasa (intervju) koji je svoje predavanje započeo s go-go plesačicama, no od predavača koje smo vidjeli, najviše nas se dojmila duhovito ispričana poučna priča o pokretanju male i velike web trgovine koju je ispričao Domagoj Cerovac, član Uprave tvrtke Večernji posebni proizvodi (intervju planiramo uskoro). Bilo je zanimljivo čuti prilično vizionarske ideje Hrvoja Prpića, a dosta dobrim smatramo i predavanje Gorana Peuca (intervju) iz Nivasa, koji je pojasnio povećanje obima posla koje se pojavljivalo uz izradu weba za Kolektivu.



RAT KONKURENATA - KOLEKTIVA ILI KUPIME?

Kolektiva.hr, koja kao baš kao i glavni joj konkurent KupiMe.hr nudi kupnju proizvoda uz veliki popust (pojavi li se grupa dovoljno zainteresiranih kupaca), cijelo vrijeme natjecala se kako bi bila zapaženija od svog konkurenta koji je bio zlatni sponzor konferencije. Po našem mišljenju u tome je i uspjela, a izjava njezinog programera-predavača Peuca koji je okružen konkurentskim plakatima ustvrdio da je KupiMe iza njih nije bila presudna za taj dojam.



SMIJU LI NAGRADE IĆI U RUKE ORGANIZATORA PROŠLE WEB STRATEGIJE?

Žamor u publici donijela je odluka žirija da dvije od tri nagrade dodjele Miroslavu Vargi, i to za projekt bicikli.hr i za hrvatsku primjenu izvrsne američke ideje o obraćanju direktorima tvrtki putem Google AdWordsa (članak). Koliko je moralno da predsjednik programskog odbora i član žirija prošle konferencije dobije dvije od tri nagrade na ovoj, odgovorio nam je novi predsjednik programskog odbora Branko Vujić, koji je rekao kako su svi članovi ocjenjivačkog odbora bili nezavisni, i nisu bili involvirani ni u jedan projekt. Slažemo se s njegovom izjavom da je Capriolov biciklistički web shop dizajnom zanimljiv dužan i praktično uspješan u svojoj branši, ali mislimo da izbor ljudi koji inače surađuju na web konferenciji ostavlja loš dojam, bez obzira na argument kako je Hrvatska mala država. Treću nagradu dobila je već spomenuta Kolektiva.

Drugi propust bio je nedostatak Tweet walla koji se nije vrtio na platnu u vrijeme kad je to bilo predviđeno. Kako smo neslužbeno saznali to se dogodilo zbog screen savera koji je greškom ostao uključen :) 



NETWORKING, RUČAK, INFORMIRANJE, NAGRADNE IGRE...

Ovi manji propusti nisu narušili sliku Web Strategije kao izvrsno organizirane i medijski odlično pokrivene konferencije koja je osim predavanja, okupljenima pružila mogućnost networkinga - bilo spontanog, bilo planskog kroz blind business speed dating - već isproban na Web Industriji (članak). A bili su tu još i ručak i mogućnost upoznavanja s proizvodima tvrtki koje se bave web poslovanjem, poput inovativnog web sms oglašavanja (članak).