WS10: Pozlatite svoju web marketing kampanju!

WS10: Pozlatite svoju web marketing kampanju!

Što je zajedničko Googleu, Facebooku i Twitteru? Svi oni zarađuju velike iznose novca, baratajući savršeno vještinom i poznavanjem bespuća internet marketinga.

I na našem malom komadiću internetskog neba postoje oni koji se mogu zvati web profesionalci. Zlatna nagrada Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2011 priznanje je takvim web marketing majstorima. Nezavisni ocjenjivački odbor izabrat će najbolje među prijavljenima, dok će im nagrade za izvrsnost biti svečano uručene na dvanaestoj konferenciji “Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija”, i to 10.-12.11.2011. u zagrebačkom Hypo centru. 

Ovogodišnje prijave za nominacije u kategoriji Web marketing kampanja 2011 traju do 24. listopada 2011. u 14 sati, a prijaviti se možete putem online obrasca, nakon čega vaša prijava ide na provjeru u ruke odbora, iza koje slijedi obavijest o primanju u krug nominiranih.

Prijaviti se mogu izvođači iz cijele regije te prezentirati svoju marketinšku kampanju koja sadrži neke od elemenata: bannere, SEO, mobilno oglašavanje, kontekstualno oglašavanje, društvene medije (Facebook, Twitter…) i druge.



Ocjenjivat će se najbolji radovi koji doprinose poboljšanju, primjeni, kvaliteti i napretku web kampanja u regiji te podižu inovativnost u služenju društvenim medijima u interakciji s ciljanom publikom.

U tom natjecateljskom duhu, član ocjenjivačkog odbora Siniša Gavrilović izjavio je: “Kandidati koji se prijavljuju za ZNWS Web marketing kampanju 2011 nagradu, istu mogu dobiti samo ako osvoje srca članova ocjenjivačkog odbora. Odbor, sastavljen od profesionalaca iz struke u misiji je potrage za onim kandidatom koji će konceptom i izvedbom svoje marketinške kampanje podići letvicu ostalima. Tražimo tvrtku izvođača kampanje koja je inovativnim pristupom marketinškim alatima značajno utjecala na poslovanje i precepciju svog klijenta. Tražimo najbolje od najboljih.”

Inače, Web::Strategija - brand koji dodijeljuje Zlatnu nagradu - doprinijela je i odabiru stručnog vijeća na poznatom natječaju VIDI WEB TOP 100 koji je već 13 godina jedini hrvatski natječaj za najbolje web stranice. Stručno vijeće formirano je od profesionalaca koji su dobitnici prethodnih Zlatnih nagrada Web::Strategije, TOP5 predavači na konferencijama, te uspješni stručnjaci u svom poslu.

Ovojesenska Web::Strategija 12 otkrit će stare i nove tajne offline i online marketinga, a uz zanimljiva predavanja i stručne predavače, ova konferencija ne bi uspjela bez podrške srebrnih sponzora: tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, prvog hrvatskog web servisa za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, crnogorske tvrtke za promociju vršne .ME domene te online knjigovodstva CPP; kao i brončanog sponzora - tvrtke za mobilna rješenja Pet Minuta.

Konferenciju prate zlatni medijski sponzori: portali Net.hr, Monitor.hr i Rep.hr te časopis VIDI, kao i stručni medijski sponzor Etarget, dok pomoć u organizaciji nude partneri: Timgraf media, World Class Health Academy, OH! Okusite Hrvatsku, Refleksoterapija Flatz, Uklanjanjevirusa.com, Cognita i Avalon premium hosting. Tvrtka IDEA Studio je zaslužna za vizuale konferencije.