Društvena mreža Facebook, kao novi medij komuniciranja s prijateljima, ali i klijentima, pokrenuo je sasvim novo doba promocije za poduzeća jer poduzeća ulaze na već postojeću mrežu ljudi s izgrađenim odnosima.
Prednosti takve uporabe društvenih mreža u poslovanju su mnogobrojne – promoviranje poduzeća, pojačana izloženost uz mali trošak, jačanje branda, targetiranje ciljne skupine, povezivanje s ostalim poduzećima, stvaranje dugoročnih odnosa, pa u konačnici i porast prodaje. No jeste li se ikad zapitali imaju li društvene mreže i negativnu stranu? Na primjer, kako se može uopće mjeriti uspješnost oglašavanja na društvenim mrežama? Nije dovoljno samo napraviti profil. Svakodnevna interakcija je ključ uspjeha. A negativan publicitet se može proširiti brzo poput munje, i napraviti Vam više štete nego koristi.
Društvene mreže u poslovanju? Zašto ne? A zašto da? Saznajte upravo na nadolazećem sajmu Web::INDUSTRIJA 2011 – BeSeen, 5. - 6. svibnja 2011. u Zagrebu, na panel raspravi o društvenim mrežama, gdje će stranu ZA predstavljati Davor Runje i Daniel Ackermann, a PROTIV Siniša Gavrilović i panelist iznenađenja. Ne propustite ovaj zanimljivi – ne dvoboj, već – četvoroboj!
Osim mnogobrojnih edukativnih i zanimljivih predavanja ovaj središnji regionalni sajam internetske industrije okupit će ponuđače i kupce web usluga, te stvoriti priliku za buduće poslovne suradnje. Ulaznica za sajam je u potpunosti BESPLATNA, no važno je da na službenim stranicama sajma obavezno ispunite online registraciju jer bez toga ulazak na sajam neće biti moguć!
Drugog dana je Web::Edukacija pripremila dvije najprodavanije specijalističke radionice - Webura (koja će Vas naučiti pravilima poslovanja putem interneta), te Drumara Specijal (radionica namijenjena edukaciji o oglašavanju, marketingu i prodaji putem društvenih mreža Facebook i Twitter). A osim ovih edukacija uživo, Web::INDUSTRIJA je za svoje posjetitelje pripremila i povoljnije webinare (web seminare). I to čak dva – Intenzivnu školu engleskog jezika, te Online školu osnova web dizajna. Požurite s prijavama za radionice i webinare kako ne biste propustili priliku - jer broj prijava je ograničen!
Do sada potvrđeni izlagači su poznata imena domaće internetske industrije – Kolektiva, Microsoft Hrvatska, Web Studio, Emporia, LogIT, Etarget, Trikoder, Udruga Hrvatskih nezavisnih izvoznika softvera - CISEx, Trenutak, Web-Hosting.hr, Metuzalem i drugi. Osim upoznavanja njihove ponude, svi naručitelji web stranica i drugih web usluga moći će pronaći najkvalitetnije ponuđače – uživo!
Predsajamske najave možete viđati praćenjem zlatnih medijskih pokrovitelja – Jutarnji.hr, business.hr, Privredni vjesnik, Net.hr, tportal.hr, Monitor.hr, rep.hr i VIDI, a nakon besplatne online registracije - Vama preostaje jedino da budete viđeni na sajmu Web::INDUSTRIJA 2011 – BeSeen u Zagrebu.