Ne, ovo nisu neartikulirani zvukovi dojenčeta. Nisu niti zvuci koji prozvodite kada vam netko stane na nogu. Što znače kratice UI, IA i UX?
Konkretnije, što znače za vas i vaše poslovanje? Otkrit će vam Web::Strategija 1011 - Frontend naš svagdašnji (skraćeni naziv: WS11) koja će 16. - 17. 6. 2011. otvoriti vrata web developerima, web dizajnerima i web programerima, ali i poslovnim ljudima koji upravo njihove usluge koriste. Prijavite se što prije putem kontakt obrasca na službenoj stranici konferencije!
Kad pričamo o frontendu, prvo što treba objasniti su korisnička sučelja (eng. user interface UI) – prostor u kojem se događa komunikacija između računala i čovjeka. To je zapravo sistem pomoću kojeg ljudi i «mašina» surađuju, preko hardwarea i softwarea. Cilj je da komunikacija bude jednostavna, efikasna i zabavna – tzv. user-friendly interface. Korisničko iskustvo (eng. user experience UX) je ono što donosi kruh svagdašnji web developerima i tvrtkama koje koriste njihove proizvode. Razliku između user interfacea (UI) i user experiencea (UX) najbolje objašnjava izjava jednog od predavača predstojeće Web::Strategije 1011, Gorana Peuca iz tvrtke Nivas: „UI je samo jedan element kojeg korisnici najčešće vide i klikaju ili dodiruju, no cjelokupan UX se na kraju kondenzira na onaj osjećaj koji korisniku ostaje nakon što odradi proces kojem je vaš proizvod namjenjen. User Interface može biti iznimno ergonomski oblikovan, grafički izvanredan, no ako se proizvod često "ruši" cijeli UX odlazi u vodu.”
Svim web developerima su potrebne nove vještine koje se dinamično razvijaju i koje je potrebno savladati u hodu. Bilo da se radi o razvoju i dizajnu web stranica, web aplikacija ili mobilnih aplikacija, na WS11 možete naći informacije i znanja koja koja će vam pomoći u daljnjem radu i poslovanju. Također i poduzetnici, voditelji odjela i direktori mogu naći rješenje za konkretne probleme s kojima se susreću – kako naručiti web aplikaciju (što morate znati?), kako web aplikaciju ili web stranicu prilagoditi željama i potrebama korisnika (user experience - korisnički doživljaj) te puno drugih tema. Prvog dana – 16. 6. 2011. (četvrtak) u Hypo centru (Zagreb) očekuje vas bogati program, dok su za drugi dan 17. 6. 2011. (petak) pripremljene dvije edukacije (Ethical Hacking i SCRUM method) u VMD zgradi.
Kvalitetan program jamče stručni predavači iz poznatih tvrtki koje se bave web developmentom i dizajnom. Iz struke za struku govorit će Goran Peuc o korisničkim sučeljima i korisničkom iskustvu, Lucijan i Emanuel Blagonić o budućnosti mobilnih stranica te web dizajnu, Vedran Križek o skaliranju web sustava, Stanislav Mihić o povezivanju frontenda sa društvenim mrežama putem widgeta, Nikola Plejić o iskustvima i savjetima u korištenju jQueryja, Nedim Šabić o usabilityju odnosno korisnosti web stranica.
WS11 pruža edukaciju i nakon konferencije. U suradnji s najpoznatijom hrvatskom online školom Cognita pripremili smo za vas i online školu - webinare, koje možete pohađati od kuće ili posla, možete steći, obnoviti i učvrstiti znanja o „Adobe Dreamweaveru“ i „Osnovama o web dizajnu“.
Ono što izdvaja WS11 od drugih konferencija je i dodjela Zlatne nagrade Web::Strategije za najbolje izvođače web stranica, a osvojit će je po troje prijavljenih u dvije kategorije: Web inovativnost 2011 i Web upotrebljivosti 2011.
Ovaj događaj omogućili su zlatni sponzor Microsoft Hrvatska, zatim srebrni sponzori: tvrtka za izradu web sustava Trikoder, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta.
WS11 sponzoriraju i vodeći zlatni mediji – Jutarnji.hr, Monitor.hr, Tportal.hr, Net.hr, 24sata.hr, Rep.hr i časopis VIDI; stručni medij Netokracija, organizacijski partneri: Timgraf media, Hypo centar, World Class Health Academy, OH! Okusite Hrvatsku, Fotosvijet, Refleksoterapija Flatz, Uklanjanjevirusa.com te Zimo.co. Za vizuale konferencije se pobrinula tvrtka Brand dizajn.