Trebaju li ecommerce startupi investitore bila je tema panel diskusije na OMGcommerce konferenciji o kojoj su govorili: Goran Zeković iz BICRO-a, Maxim Gurvitz iz bugarskog investicijskog fonda Eleven te Vladimir Nikolić iz srpskog servisa za internet aukcije Limundo.
Nikolić je ispričao kako je prilikom pokretanja Limunda sav novac ulagao u to da kompanija raste te je na početku bilo puno teškog rada. Put do prvih investitora koje su našli na konferencijama bio je dugačak, a uključivao je dodatni posao te posuđivanje novca od prijatelja i obitelji. Limundo po njegovim riječim glasi za jednog od najboljih poslodavaca u Srbiji, a on kaže da je tajna u tome što su od početka ciljali na velike stvari i bili svjesni svog brenda te da im nije bio cilj brzo stvoriti novac.
Zeković iz agencije BICRO je naglasio kako agencija podupire inovativne projekte s naglaskom na ICT i biotehnološke projekte. Objasnio je da BICRO ne ulazi u tvrtku, a ako projekt uspije tada se dio sredstava vraća pod određenim uvjetima. Dodao je da programi BICRO-a nisu za etablirane ecommerce projekte, no da su inovacije u poslovnom modelu ulaze u obzir za financiranje.
Inovacije u poslovnom modelu ecommercea istaknuo je i Gurvitz iz Elevena koji je temu o financiranju ecommercea zaključio rečenicom da investitori trebaju dobre projekte i kompanije, ali da dobri projekti ne trebaju nužno investitore.
Nakon panel diskusije Kristina Črep iz Valicona održala je predavanje na temu superpotrošača. Črep je na početku istaknula da su se kupci promijenili i to ne samo zbog krize koja je prvenstveno bila katalizator, već zbog tehnologije i interneta. Pri tome je cijena kao glavni čimbenik kod kupovine važna za samo 35 posto kupaca. Kupovanje je danas kompleksan proces, a potrošači traže sve više informacija zašto izabrati neki proizvod, a internet im je istraživački alat. Superpotrošači često znaju više i od prodajnog osoblja koje treba educirati da s kupcima mogu razgovarati na istoj razini, zaključila je Črep.