Reggiani: 80 posto e-trgovina krivo koristi Google Analytics

Reggiani: 80 posto e-trgovina krivo koristi Google Analytics

Luigi Reggiani iz Googlea održao je predavanje o Google Analyticsu na prvom danu OMGcommerce konferencije otvorene jučer u zagrebačkom Hiltonu.

Taj šef za Analytics i konverzije u SEEMEA regiji okupljenima je rekao kako 80 posto e-trgovina u svijetu krivo koristi Google Analytics te je pojasnio kako pri tome misli na pogreške u implementaciji, korištenje tek dijela alata koji su na raspolaganju i izdvajanje dijela prometa koji dolazi na site.

Prema njegovim riječima, dobra praksa u Google Analyticsu podrazumijeva kreiranje backup profila, integraciju s webmaster alatima, eliminiranje duplih i nejedinstvenih stranica, omogućavanje pretraživanja sitea, kreiranje ciljeva i postavljanje praćenja etrgovine.
 
Govoreći o optimizaciji weba, istaknuo je kako je važno analizirati Bounce rate s obzirom na kontekst, povećati brzinu učitavanja, otkriti najbolji poziv na akciju i najbolji izgled stranica, instalirati i unaprijediti pretraživanje sitea i ne pretjerivati s količinom sadržaja na jednoj stranici.
 
Kad su u pitanju marketinške kampanje, sugerirao je kreiranje profila za SEM, tagiranje svih marketinških kampanja kako bi se sa sigurnošću znalo da promet dolazi od njih, linkanje Analyticsa s AdWordsima i slično.

Universal Analytics - statistika budućnosti
 
Na kraju svog predavanja, Reggiani je istaknuo i Universal Analytics, novi alat koji je za sada dostupan samo u SAD-u, a koji - prema njegovim riječima - predstavlja budućnost analitike i san marketera, a koji pojedinačnom korisniku dodjeljuje jedinstveni identifikacijski broj zahvaljujući kojem ga prepoznaje i prati dok surfa s različitih uređaja, a sve s ciljem dobrog prikupljanja podataka.