Zagreb je domaćin prve poslovne konferencija o gamingu i metaversu u Hrvatskoj koja će se održati 1. prosinca u Z Centru u dvoranama Cinestara.
Iz kuta gaminga, ova konferencija pokriva development, web3, eCommerce next level, animaciju i digital dizajn, AI i big data, cyber security kao i mnoge druge teme. Sve to uz veliki lounge prostor, all day long matinee casual networking, uz nastupe DJ zvijezda.
Veliki krug predavača i panelista koji su autoritet u ovom području djelovanja dat će svoje case studije, interne priče s tržišta, predočiti trendove i smjer kojim se razvija ova izrazito financijski izdašna industrija te prezentirati koja su nam znanja, alati i vještine potrebni da uhvatimo korak s budućnošću koja je započela, jer kako ćemo se suočiti sa stvarnošću metaverzuma, ako ne poznajemo njegove osnove – ako ne poznajemo gaming koji je već stigao, a koji je otvorio vrata revolucionarnim promjenama koje su pred nama, a način da ovo sustignemo je upravo tu u Zagrebu na konferenciji Game Changer.
Gaming i metaverse već su prisutni kao tema u tehnološkom sektoru, ali organizatori smatraju da su ove teme važne i korporativnoj zajednici, oglašivačkim kućama, studentima i svim kreativcima.
Organizatori konferencije navode kako će ove godine globalno biti više od tri milijarde igrača. Istovremeno, prošlu godinu obilježila je vijest da je gaming postao glavna industrija zabave po ukupnoj potrošnji, veća od glazbene i filmske industrije zajedno.
Očekivanja su da će ove godine gaming u streamu pratiti više od 840 milijuna ljudi, a da će u sljedeće dvije godine premašiti milijardu.
Paralelno s ovim procesom (koji ima gotovo redoviti godišnji rast od 10 posto), ključne globalne tehnološke tvrtke ušle su u globalnu utrku za stvaranje vlastitih metatarzalnih svjetova. O kakvoj se revolucionarnoj fazi razvoja radi, možda najbolje govori primjer tvrtke Meta (bivši Facebook) koja je za izgradnju svog metaverzuma zaposlila 15.000 programera.
Game changer mijenja dinamiku konferencija kakve poznajemo. Svojom festivalskom programskom arhitekturom, u kojoj posjetitelji tijekom konferencijskog dana mogu pratiti programe u 6 odvojenih dvorana i prostora, u lounge zoni imamo cjelodnevne matinee, food corner i atraktivan Expo prostor. Kotizacije se kupuju putem sustava Entrio: