Tvrtka Megatrend poslovna rješenja predstavila je danas na tradicionalnoj konferenciji Power of Data Spring 2022. svoja rješenja.
Na samom početku konferencije, predsjednica Uprave Anđelka Strajher podsjetila je kako su prošle godine prodali dio poslovanja tvrtke, te su tada tehnički odjel, poslovna rješenja i prodaja izdvojeni u tvrtku Data target koju je preuzeo Comping.
Prezentirala je neke od aktivnosti kojima se Megatrend bavio kroz zadnje dvije godine, poput softverske platforme IRI u kojoj su završili istraživačku fazu i trenutno se nalaze u fazi razvoja. Rep.hr je već pisao o njihovom projektu izbora najboljih fotografija korištenjem umjetne inteligencije, a među njihovim proizvodima može se naći i konferencijski chatbot.
Berislav Sokač predstavio je Megatrendovu Hospitality Insights aplikaciju koja prikuplja informacije od gosta, obrađuje ih i radi pametne izvještaje. Specifičnost aplikacije je što dio podataka prikuplja i tijekom boravka gosta u hotelu, što menadžmentu daje priliku za pravovremenu reakciju, što uključuje aktivnosti za otklanjanje nedostataka, ali i reakciju prema gostu kako bi se pravovremeno spriječile ili ublažile njegove negativne recenzije.
Domagoj Marić pojasnio je termine računalnog vida, prediktivne analitike i obrade prirodnog jezika (NLP) na kojima se zasniva. Tim područjem Megatrend se bavi pet godina, a startao je razvojem sedam alata na IBM Watson platformi. To je između ostalog uključivalo projekte vezane uz pretragu kandidata za ljudske resurse i konferencijski chatbot.
Godinu i pol dana Megatrend se bavi projektom koji povezuje NLP i phishing, što je Europska unija sufinancirala s 5,15 milijuna kuna bespovratnih sredstava. Marić je predstavio razne primjere phishinga i pojasnio kako ga najlakše prepoznati. Više o temi phishinga može se pronaći i u ranijim člancima na rep.hr-u,
Završno predavanje na temu IBM Cloud Pak for data održao je Renato Telen.