Hladni pozivi i okidači u prodaji prvi su od pet jednodnevnih seminara Prodajne akademije koji će se održati u veljači.
Donosimo raspored održavanja radionica Prodajne akademije u veljači.
Naziv seminara | Datum |
Hladni pozivi i kako ih zagrijati | 13.02.2009. |
Okidači u prodaji | 17.02.2009. |
Proaktivna prodaja | 19.02.2009. |
Naučite kako ispravno prodavati | 24.02.2009. |
Kako prevladavati prigovore kupaca i sklopiti posao | 26.02.2009. |
Jednodnevna radionica Hladni pozivi i kako ih zagrijati dizajnirana je tako da polaznike nauči savladati odbojnost i strah povezan s hladnim pozivima, te kako povećati volumen poziva, otkriti potencijalne mogućnosti za prodaju, doći do željene osobe, prevladati kupčeve prigovore i dogovoriti sastanak.
Svaki prodavač ima problem kome prodati - tko je njegov slijedeći kupac. Svatko može nabaviti listu potencijalnih kupaca sa određenog teritorija ili u određenoj industriji, ali tko stvarno kupuje danas, u ovom trenu? Tko ima potrebe koje su vidljive, kako ih spoznati i kako iskoristiti informacije o poduzeću kako bi otvorili vrata kod kupaca koji su vas do sada odbijali? Tu u igru ulaze okidači. Napomena: ova radionica ne preporučuje se onima koji nemaju deset i više godina iskustva u prodaji ili nisu završili radionice na naprednom stupnju edukacije, jer govori o naprednim tehnikama pronalaženja novih kupaca.
Proaktivna prodaja polaznicima seminara daje dosta prodajnih alata kako bi se prodavači u trenutku napada (tj. poziva ili sastanka s kupcem) osjećali potpuno opremljenim za bilo koju vrstu napada. Proaktivna prodaja objašnjava što se zbiva u umu kupaca i kako te informacije iskoristiti proaktivno.
Seminar Naučite kako ispravno prodavati pomaže polaznicima u procjenjivanju vlastitih prodajnih vještina i potom ih vodi kroz svaki dio prodajnog procesa, od učinkovitih tehnika otvaranja, sve do najboljih načina zadovoljavanja kupaca, te upravljanja prodajnim timom.
Na seminaru Kako prevladavati prigovore kupaca i sklopiti posao prikazuje se preko 30 različitih tehnika koje pomožu u sklopanju posla. Svaki prodavač je navikao čuti riječ "ne", međutim najbolji prodavači ne vjeruju kako ne znači ne. Umjesto toga oni čuju kako im potencijalni kupac govori ovo: "Nisam još uvjeren i promijenit ću svoje mišljenje kad se to desi".
Više o prijavama na seminare na stranicama Prodajne akademije