Mini recesijska konferencija - prodaja weba

Mini konferencija predavača Alena Majera i Tomislava Cara koja će pomoći svima koji imaju problema s prodajom oglasnog prostora na webu održat će se 27.3.2009. godine 

Web stranice koje ne prodaju oglasni prostor tipično nemaju problem sa samom web stranicom, sadržajem ili posjetiteljima, već ih muči problem nepostojanja plana i programa kojim će doći do sponzora ili investitora, te će se baš zbog toga na ovoj konferenciji govoriti o tome gdje i kako tražiti nove kupce, kako kreirati vašu jedinstvenu prodajnu ponudu, kako kreirati scenarij razgovora za uspješnu prodaju i kako dati odlične odgovore na uobičajene prigovore.

Uz novu metodologiju traženja novih kupaca za prodaju oglasnog prostora, osigurat će se da potencijalni kupci poslušaju prodavatelja, da se sastanci dogovaraju samo s ljudima koji su kvalificirani i koji su spremni kupiti, rast prodaje i skraćivanje ciklusa prodaje uz savladavanje odugovlačenje od obavljanja poziva.

Prostor na konferenciji ograničen je na 25 ljudi, a kako su prijave počele i prije objave na portalu rep.hr potrebno je što prije se registrirati. Cijena prijave nakon 20.3. iznosi 599 kn + PDV.

Raspored predavanja:
14:00 – 15:00h – Zašto, kako i gdje tražiti nove kupce (Alen Majer)
15:00 – 16:30h – Prodaja oglasnog prostora na webu - FORMULA PKPK (Tomislav Car)
16:30 – 17:30h – Rješavanje prigovora kupaca i sklapanje posla (Alen Majer) 
17:30 - 18:00h - Pitanja i odgovori

Više detalja o ovoj mini konferenciji, te kako se registrirati pročitajte ovdje