Konferencija "PRimjena.com: Internet i politički marketing" koja će pokušati odgovoriti na pitanje kako iskoristiti utjecaj Interneta na proces političkog komuniciranja i marketinga te na upravljanje odnosima s javnošću održat će se u Zagrebu 12. veljače.
Namijenjena je prvenstveno onima koji se bave marketingom i odnosima s javnošću, a cilj je prenijeti tehnike specifične za politički marketing te time pomoći stručnjacima i političkim strankama u korištenju online metoda komunikacije.
Predavači su poznati domaći i regionalni komunikatori s višegodišnji iskustvom: Krešimir Macan, Marko Rakar, Marjan Jurleka, Vuk Ćosić, dr. Miroslav Tuđman, Domagoj Bebić, Jaka Levšek, Robert Gelo i drugi, a održat će se i okrugli stol koji će moderirati Zrinka Vrabec-Mojzeš, a u kojem će sudjelovati Nenad Stazić, Marijana Grbeša, Matija Babić, Bojan Mušćet i Robert Recihel.
Iako se internet u političkoj promidžbi koristio još devedesetih, njegova prava snaga pokazala se tek pojavom novih alata i socijalnih mreža, a njegova moć najbolje se vidjela na zadnjim američkim predsjedničkim izborima.
Konferencija će se održati 12. veljače 2009. godine u Hypo-Expo XXI centru u organizaciji Instituta za elektroničko poslovanje, uz medijsko pokroviteljstvo Večernjeg lista, Index.hr-a, Radija 101, Monitor.hr-a, ICT.hr-a, Forum.hr-a, MojBlog.hr-a, KarlovacDanas.hr-a te uz pokroviteljstvo tvrtki Manjgura, Mrak Usluge, Spona komunikacije, P.I.O., Perpetuum Mobile, ETARGET, Istravino, Stimulans, Istravino i Perković.
Informacije i prijave mogu se obaviti preko stranice www.PRimjena.com