Infobip planira daljni rast u SAD-u

Infobip planira daljni rast u SAD-u

Šesta godišnja konferencija Udruge hrvatsko-američkih profesionalaca (ACAP) okupila je u New Yorku ovog vikenda vodeće domaće poduzetnike koji su predstavnicima globalnih investicijskih kompanija hrvatskih korijena predstavili svoje uspješne kompanije i projekte.

Na događaju su sudjelovali CEO Infobipa Silvio Kutić, CEO Rimac grupe Mate Rimac, CEO Hervavec grupe Robert Herjavec i stariji kreativni direktor i dopredsjednik produkcije CBS Sportsa Pete Radovich.

U fireside chatu s izvršnom direktoricom u Goldman Sachsu Ivom Vukinom Kutić je ispričao priču kompanije koja je iz vodnjanskog startupa izrasla u prvog hrvatskog jednoroga.

“Hrvati koji su dio tehnološko-financijske zajednice SAD-a nisu dovoljno upoznati s domaćom poduzetničkom scenom. Upravo su zato ovakvi događaji važni kako bi se u neformalnom druženju upoznali s brojnim prilikama koje razvijamo u Hrvatskoj. Infobip je dugo prisutan na američkom tržištu, a plan nam je daljnji rast i zauzimanje liderske uloge, zbog čega nam je važno dalje upoznavati klijente i širiti mrežu kontakata”, istaknuo je Silvio Kutić, izvršni direktor i suosnivač Infobipa.

Na godišnjoj konferenciji ACAP-a pod nazivom ‘AN EVOLVING MINDSET: Innovation, Collaboration & Sustainability’ bio je prisutan i velik broj domaćih startupa čiji su projekti privukli značajan interes potencijalnih investitora. 

“Sjajno je da je puno hrvatskih startupa koji imaju globalni potencijal prisutno na ACAP-u. Ovo je idealna prilika da se predstave američkom tržištu i našem iseljeništvu koje je aktivno i želi potaknuti domaći tech sektor. Smatram kako nam svima važan cilj treba biti povezivanje domaćih startupa s globalnim venture capital fondovima koji im mogu pomoći u daljnjoj ekspanziji na tržištu SAD-a”, dodao je Nikola Pavešić, direktor za startup ekosustav u Infobipu i voditelj projekta Startup Tribe.

Inače, Infobipov program Startup Tribe pruža startupima produktnu, logističku i mentorsku podršku, otvarajući im vrata bržem razvoju kroz svoju mrežu u SAD-u, ali i ostalim tržištima na kojima djeluju.